قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » نحوه انتقال درآمد بیت کوین به کیف پول توسط blockchain
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کیف پول بیت کوین
کیف پول بیت کوین

نحوه انتقال درآمد بیت کوین به کیف پول توسط blockchain

  • در مطلب قبل درباره کسب درآمد با بیت کوین صحبت کردیم. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چطور مبالغ دریافتی خود را از حساب بیت کوین برداشت نمایید.

    کسب درآمد, بیت کوین, بیت کوین رایگان
    کسب درآمد, بیت کوین, بیت کوین رایگان

    کسب درآمد از بیت‌کوین با ماینینگ

    در سال‌های اولیه ظهور بیت‌کوین، ماینینگ بسیار کم‌هزینه بود و به‌سادگی و سهولت انجام می‌شد. همان زمان هزاران بیت‌کوین نصیب ماینرها شد.
    اما اکثر آنها اصلاً تصور نمی‌کردند روزی قیمت بیت‌کوین به بیشتر از ۱۰۰۰۰ دلار برسد درنتیجه بخشی زیادی از موجودی بیت‌کوینشان را خرج کردند.
    امروز اما ماینرها ارزش بیت‌کوین را به‌خوبی می‌دانند و همین باعث شده که فرایند ماینینگ به‌سادگی گذشته نباشد و به یک فرایند هزینه بر و زمان‌بر تبدیل شود. در این مقاله از ایلیار قصد اریم به شما اموزش دهیم چگونه بیت کوین خود را برداشت کنید

    کیف پول‌های دیجیتالی یکی از کلیدی‌ترین ابزارها در معاملات و سرمایه گذاری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است که امروزه رو به فراگیر شدن گام برمی‌دارند. شاید برای شما نیز سؤال شده باشد که این کیف پول‌ها چگونه عمل می‌کنند و هدف از نگه‌داری و حتی ساخت آنها چیست.

    نگهداری ارزهای دیجیتال یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه‌اند. خطر سرقت، گم شدن و از دست رفتن اطلاعات حساب، مهمترین خطراتی هستند که در نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد.

    کیف‌ پول‌های زیادی وجود دارد، از جمله کیف‌ پول‌های آنلاین، آفلاین و سخت‌افزاری که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی بارها اتفاق افتاده که قصد داشته باشید یک ارز که فکر می‌کنید آینده خوبی دارد را خریداری کنید ولی نمی‌دانید چطور آنرا با امنیت نگه دارید.

    کیف پول دیجیتالی چیست؟

    یک کیف پول نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی مرتبط با بلاک چین را در خود نگه می‌دارد. از این کلیدها برای ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی در بلاک چین و ردیابی مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود.

    اگر شما بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را استفاده کنید حتماً به یکیک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت.

    این کیف پول‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

    میلیون ها نفر از مردم جهان از کیف پول‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند، اما سردرگمی های زیادی در رابطه با این کیف پول‌ها در میان جامعه ارزهای دیجیتال وجود دارد. برخلاف کیف پول‌های معمولی، کیف پول‌های دیجیتالی هیچ مقدار ارز فیزیکی را در خود جای نمی‌دهند.

    در واقع ارزهای دیجیتالی در هیچ کجا و به هیچ صورت فیزیکی‌ای نگه‌داری نمی‌شوند. تمام اطلاعات موجودیت آنها و تراکنش‌ها بر روی بلاک چین ذخیره می‌گردد.

    کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی معمولاً نرم‌افزارهایی هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی شمارا در خود نگه‌داری می‌کنند و در واقع رابط میان شما و بلاک چین‌های مختلف هستند؛ از همین رو کاربر می‌تواند مقدار ارز موجود خود را برسی کند، پول ارسال یا دریافت کند و دیگر عملیات‌های مرتبط را با آن به انجام برساند. وقتی‌که فردی به شما بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتالی دیگر می‌فرستد درواقع مالکیت این ارزها را به کیف پول شما انتقال می‌دهد. به‌منظور ارسال ارز دیجیتال، کلیدهای خصوصی‌ای که در کیف پول شما ذخیره‌شده‌اند باید با آدرس‌های عمومی‌ای که به ارزهای شما مرتبط است همخوانی داشته باشند. در این میان هیچ‌گونه انتقال فیزیکی از ارزها صورت نمی‌پذیرد. تراکنش به‌صورت گزارشی از تراکنش بر روی بلاک چین انجام می‌شود و شما آن را در تغییر مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی خود در کیف پولتان مشاهده می‌کنید.

    قابلیت استفاده از چندین ارز یا فقط یکی؟

    به‌جز بیت کوین که معروف‌ترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتالی حال حاضر دنیاست، صدها ارز دیجیتالی دیگر یا آلت کوین‌ها نیز، با اکوسیستم‌ها و ساختارهای منحصربه‌فرد وجود دارند. اگر مایلید تا ارزهای دیجیتالی دیگری را نیز استفاده کنید، خبر خوب این است که لازم نیست برای هرکدام کیف پول جدایی را به‌کار ببرید. به‌جای این کار، کافی است از کیف پولی استفاده کنید که قابلیت پشتیبانی از چندین ارز را داشته باشد؛ این کیف پول‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به‌وسیله یک کیف پول، چندین ارز دیجیتالی را استفاده کنید.

    آیا کارمزدی برای تراکنش‌ها وجود دارد؟

    جواب صریح و کاملی برای این سؤال وجود ندارد.

    به‌صورت کلی، تراکنش‌ها، بخشی کوچکی از تراکنش است که در بانکداری سنتی دریافت می‌شود. گاهی کارمزدها به‌منظور تراکنش‌هایی خاص در شبکه به‌عنوان کارمزدهای پردازش دریافت می‌شود، این در حالی است که برخی تراکنش‌ها هیچ کارمزدی را شامل نمی‌شوند. این امکان نیز وجود دارد که کارمزد مختص به خود را ایجاد کنید. به‌عنوان مثال، برای تراکنشی با حجم ۲۲۶ بایت، کارمزدی بالغ‌بر دوازده سنت از شما کسر خواهد شد. در مواردی نیز اگر میزان کارمزد کمتری را انتخاب کنید، ممکن است تراکنش شما با اولویت کمتری انجام بگیرد و شما مجبور باشید ساعت‌ها و شاید روزها برای تائید تراکنشتان صبر کنید. اگر نیاز دارید که تراکنشتان به‌سرعت انجام شود، لازم است تا میزان کارمزدی که می‌خواهید پرداخت کنید را بالا ببرید.

    البته این روزها تراکنش های بیت کوین بسیار زیاد شده اند و کارمزد شبکه در نوع خود قابل توجه است.

    بلاک چین یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است. دسترسی به کیف پول از هر مرورگر یا تلفن همراهی قابل انجام است.

    این کیف پول همچنین دو لایه مختلف را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در ارتباط با نسخه مرورگر، کاربران می‌توانند از تعیین هویت دو مرحله استفاده کنند و کاربران نسخه‌های تلفن‌های همراه نیز می‌توانند از پین کد برای اجرا برنامه استفاده کنند. با اینکه برای تأیید تراکنش‌ها، اطلاعات باید از طریق سرورهای شرکت عبور کند، اما هیچ‌کسی نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. به‌طورکلی این برنامه توسط شرکتی مشهور، از دل جامعه بیت کوین بیرون آمده که می‌تواند ارزهای شمارا به بهترین شکل در خود نگه دارد.

    نقاط قوت:

    • امنیت مناسب
    • کاربری ساده از طریق مرورگر و تلفن‌های همراه
    • تولیدکننده معتبر
    • مناسب برای افراد تازه‌کار و رایگان.

    نقاط ضعف:

    • آنلاین بودن
    • حریم خصوصی ضعیف
    • تائیدی‌های دسترسیِ شخص ثالث به اطلاعات نیازمند است
    • گزارش‌هایی مبنی قطع شدن سرویس وجود دارد.

    کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است.

    این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند.

    پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید-iOS-شبکه جهانی وب این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

    برای مثال حداقل مقدار برای انتقال بیتکوین به کیف پول اصلی  هم اکنون ۱۰۰۰۰ ساتوشی میباشد و  وقتی به ۱۰۰۰۰ ساتوشی بیتکوین (۰٫۰۰۰۱ btc)برسید میتوانید درخواست واریز بزنید و بعد از تایید لینک ارسالی به ایمیل خود در کمتر از ۴۸ ساعت به کیف پول اصلی شما واریز میکند.

    اگر موجودی شما به ۰٫۰۰۰۱ btc رسید گزینه برداشت را بزنید و در صفحه باز شده آدرس کیف پول اصلی خود را وارد و درخواست واریز بدهید.

    آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین

    • برای اینکار ابتدا به سایت بلاک چین رفته و مراحل عضویت را شروع میکنیم
    • سپس بر روی این گزینه < Start A New Wallet > و  یا < Create My Free Wallet > کلیک کنید
    • در صفحه ثبت نام ایمیل و رمز انتخابی خود را انتخاب کنید و حتما یک جا یادداشت بفرمایید
    سایت بلاک چین
    سایت بلاک چین
    • در این مرحله بر روی Get started کلیک کنید
    آموزش ساخت اکانت در بلاک چین
    آموزش ساخت اکانت در بلاک چین
    • در این قسمت کیف پول شما ساخته شده است و وارد پنل کاربری کیف پول خود می شوید. قسمت های مختلف کیف پول را روی عکس زیر توضیح داده ایم نمایی از پروفایل شما در بلاکچین
    • برای دریافت کیف پول یا آدرس حساب بر روی request کلیک کنید
    نحوه انتقال درآمد به کیف پول توسط blockchain
    نحوه انتقال درآمد به کیف پول توسط blockchain
    • در نهایت سایت به شما یک شماره حساب (یا آدرس کیف پول) مانند این بدهد
      ۱JQFejg1nsngnCCKqt4Rev6cpk8tE1MMVa
      که میتوانید این آدرس را در سایتهای مختلف برای دریافت درآمد خود وارد کنید
    کسب درامد با بیت کوین
    کسب درامد با بیت کوین
    • پس از زدن تایید و continue به ایمیلتان بروید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود
    • فعالسازی اکانت بلاک چین
      فعالسازی اکانت بلاک چین

    نکات مهم:

    وارد ایمیل خود شوید روی لینک تایید هویت که برای شما ایمیل شده است کلیک کنید تا ایمیل شما ثبت شود.

    در ایمیل دریافتی آی دی کیف پول (wallet id) برای شما ارسال شده است. این آیدی به منزله نام کاربری شماست. آن را برای ورود به حساب در جایی ذخیره کنید.

    در بخش امنیت کیف پول می توانید برای امنیت بیشتر، موبایل خود را هم تایید کنید و یا گزینه های بیشتری از تایید هویت را فعال کنید

    حتما بعد از خواندن نحوه انتقال درآمد بیت کوین به کیف پول توسط blockchain تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    یک دیدگاه

    1. کسب درآمد از اینترنت

      It’s great that you are getting thoughts from this
      post as well as from our argument made at this place.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.