قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی عطر Se xy 212 زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر Sexy 212 زنانه
عطر Sexy 212 زنانه

معرفی عطر Se xy 212 زنانه

  • معرفی عطر Se xy 212 زنانه

    دوستای گلم در این پست میخوام بهتون یه عطر جذاب بنام عطر ۲۱۲ سک سی و معرفی کنم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    عطر Carolina Herrera 212 Sexy کارولینا هررا س.ک.س.ی، عصاره زنانه نفسانی، فریبا، موثر و غیر قابل مقاومت است. شیشه ارغوانی رنگ با درپوش فلزی مات هارمونی بین حوس و محبت را نمایش می دهد.

    عطر ۲۱۲ زنانه عطری جذاب

    ادکلن / عطر زنانه Carolina Herrera sexy 212 for women فوق العاده خوش بو می باشد و بی شک هر بانوی ایرانی آن را پسند خواهد کرد، این ادکلن توانسته است فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا داشته باشد. این ادکلن زنانه بسیار خوش بو توسط خلاق ادکلن های بسیار لوکس جهان Alberto Morillass خلق شده است.

    عطر ۲۱۲ سک سی زنانه – Carolina Herrera 212 s–y عطری است با رایحه گرم و شیرین

    این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . 

    رایحه اصلی تازگی ترنج را با گرمی و هیجان فلفل صورتی یکی می کند. قلب روناسیان لطیف و شمعدانی عطری تند را آشکار می کند. پایه عمیق و خوشبو با رد بلند و نفسانی کارامل، وانیل، چوب صندل و مشک رمزآلود است. این عطر در سال ۲۰۰۵ توسط آلبرتو موریلاس ساخته شده است.

    عطر ۲۱۲ سک سی زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال ۲۰۰۵ توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این عطر از فرآورده های شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است .

    در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم.

    عطر ۲۱۲ سک سی زنانه – Carolina Herrera 212 s–y، جوهری زنانه ، نفسانی ، جذاب ، موثر و غیر قابل مقاومت است .

    عطر ۲۱۲
    عطر ۲۱۲

    رنگ بنفش بطری آن با رنگ پوشش فلزی مات آن در تعاملی فی مابین عشق و شور و حساسیت به لمس قرار دارد .

    تنالیته ی گرم و شیرین این رایحه آنرا تبدیل به نمونه ای عالی از عطری ساخته تا مناسب روزهای سرد سال و به جهت حضور در هر مکانی قرار گیرد . غالب مصرف از این رایحه را گروهی از جوانان تشکیل داده که به آن عطر تشخیص نیز میگویند ، یعنی با این رایحه برای بار دوم دیگر نیازی به معرفی خود نخواهید داشت.

    عطر زنانه 212
    عطر زنانه ۲۱۲

    ادکلن جنسی ۲۱۲ زنانه رایحه ای گرم و شیرین دارد و قبل از نسخه مردانه آن یعنی عطر مردانه کارولینا هررا س.ک.س.ی ۲۱۲ S.e.x.y Men Carolina Herrera for men روانه بازار شد.

    ادکلن ۲۱۲ زنانه جنسی ادکلنی است که غیر قابل مقاومت ، دارای زنانگی و جذاب است.رنگ بنفش رنگ بطری با درپوش مات فلزی نماد هماهنگی عشق و شور است.

    این محصول با یک نگاه اما در دو ساختار تولید گشته ، برای کشورهای عربی و مسلمان ، آمبولانژی با حذف بخشی از نام این محصول ، به دستمان خواهد رسید ، ترفندی از این برند برای جای دادن این محصول در سبد فروش به کشورهای عربی که در نهایت همان عطر محبوب برای شما خواهد بود.

    عطر Sexy 212 زنانه
    عطر Sexy 212 زنانه

    مشخصات عطر ۲۱۲ 

    • رایحه اولیه : ترنج , فلفل صورتی , نارنگی ماندارین
    • رایحه میانی : پشمک , رز , شمعدانیان , گل‌های معطر , گاردنیای یاسمنی
    • رایحه پایه : بنفشه , وانیل , چوب صندل سفید , مشک , کارامل , نعناع هندی
    • سال تولید : ۲۰۰۵
    • گروه بویایی : شرقی گلی
    • جنسیت :  زنانه
      غلظت Eau de Parfum
    • سایز ۱۰۰ میل
    • طبع : گرم و شیرین
    • نوع عطر : ادو پرفیوم
    • فصل : فصول سرد
    • ماندگاری  : بسیار خوب
    • پراکندگی : خوب

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    معرفی عطر Se xy 212 زنانه

    ز کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    View this post on Instagram

    ♥️ . عطر ۲۱۲ #سکسی #زنانه – Carolina Herrera 212 s–y عطری است با #رایحه_گرم و شیرین🤗 این #عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار #عطر و #ادکلن عرضه شد . #عطر_۲۱۲ سک سی #زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال ۲۰۰۵ توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی #مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این #عطر از فرآورده های شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به #عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است .، رنگ بنفش بطری آن با رنگ پوشش فلزی مات آن در تعاملی فی مابین #عشق و شور و حساسیت به لمس قرار دارد . #ادکلن_جنسی ۲۱۲ زنانه رایحه ای گرم و #شیرین دارد و قبل از نسخه مردانه آن یعنی #عطر مردانه کارولینا هررا س.ک.س.ی ۲۱۲ S.e.x.y Men Carolina Herrera for men روانه بازار شد. غالب مصرف از این رایحه را گروهی از جوانان تشکیل داده که به آن #عطر_تشخیص نیز میگویند ، یعنی با این رایحه برای بار دوم دیگر نیازی به معرفی خود نخواهید داشت. . ♥️مشخصات عطر ۲۱۲ ♥️ 🔴رایحه اولیه : ترنج , فلفل صورتی , نارنگی ماندارین 🔴رایحه میانی : پشمک , رز , شمعدانیان , گل‌های معطر , گاردنیای یاسمنی 🔴رایحه پایه : بنفشه , وانیل , چوب صندل سفید , مشک , کارامل , نعناع هندی . 🔵سال تولید : ۲۰۰۵ 🔵گروه بویایی : شرقی گلی 🔵جنسیت :  #زنانه 🔵غلظت Eau de Parfum 🔵سایز ۱۰۰ میل 🔵طبع : گرم و شیرین 🔵نوع عطر : ادو پرفیوم 🔵فصل : فصول سرد 🔵ماندگاری : بسیار خوب 🔵پراکندگی : خوب اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #عطر_سکسی #عطر_۲۱۲ #عطر_جنسی #عطر_۲۱۲_سکسی . کد کالا : 06 . 💰قیمت : ۹۵/۰۰۰ تومان

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.