قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی اسپری CHIFON حجم ۲۰۰ میل
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اسپری امپر
اسپری امپر

معرفی اسپری CHIFON حجم ۲۰۰ میل

  • معرفی اسپری CHIFON حجم ۲۰۰ میل
    اینم یه اسپری ۲۰۰ میلی موندگار بالا. اسپری زنانه امپر شیفون Emper Chifon For Women رایحه بی نظیر و خوشبویی دارد و احساس تازگی و نشاط را به همراه می آورد، دارای حجم ۲۰۰ میلی لیتر میباشد و برای مصرف روزانه بانوان مناسب است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید
    رایحه امپر شیفون درست مانند عطر زنانه امپر میباشد و شما میتوانید به عنوان مکمل عطر خود از آن استفاده نمایید .
    نوع اسپری امپر معمولی بوده و ماندگاری بالایی دارد همچنین جذب سریع داشته و دارای درب میباشد.
    به جرات می توان گفت که عطر و بوی هرچیزی تنها عاملی است که بدون دیده شدن توجه ها را بخود جلب می کند و شاید جالب باشد که بدانید عطر و بو برای مدت بسیار طولانی در خاطر می ماند و برخی معتقدند به سختی فراموش می شود. پس یکی از راه های تاثیر گذاشتن بر دیگران و بیاد ماندنی شدن در خاطرشان استفاده از عطری خوش و همچنین متناسب با روحیاتتان می باشد که در نتیجه شناختی مختصر از شما به اطرافیانتان می دهد.
    اسپری زنانه چیفون تولید برند امپر، حاوی رایحه ملایم و شیرین عطر مشهور چیفون است. این عطر با برخورداری از کیفیت بالا و ماندگاری طولانی موجب جذابیت بیشتر بانوان می گردد. نت های تشکیل دهنده این اسپری در ابتدا نارنگی و ترنج می باشد. در نت میانی این عطر یاس، چوب صندل، زنبق زرد و رز وجود دارد. در پایان نت های مشک سفید و وانیل رایحه ای بسیار دلنشین به این عطر می دهد.
    محصول پیش روی شما اسپری زنانه امپر مدل CHIFON می باشد که مناسب برای خانم های پر انرژی با طبعی ملایم و شیرین و آمیخته با عطرهای گلی و چوبی در ترکیب با رایحهی مرکبات و گل ها و چوب عرضه شده است و همین امر سبب می شود مناسب برای استفاده در تمام فصول باشد.
    رنگ بسته بندی اسپری CHIFON همچون عطرش شیرین و شاد جلوه می کند.
    با اولین پاف از این اسپری بوی نارنگی و ترنج در هوا پخش می شود و ترکیب میوه ای این اسپری بدلیل خنکی و شیرینی که دارد تمرکز و آرامش شما را دو چندان می کند. با گذشت مدتی متوجه تغییر نت های آغازین به سوی نت های میانی می شوید. نت های میانی این اسپری از عطر یاس، چوب صندل، زنبق زرد و رز تشکیل شده است. نت های پایانی با بوی وانیل و مشک سفید غالب می شود و خستگی یک روز کاری را با افزایش آرامش و رفع استرس تعادل عمیقی بین روح و جسمتان برقرار می کند. پس اگر می خواهید در طول روز و پایان فعالیت های روزانه ی خود همچنان انرژی و بالندگی داشته باشید، اسپری زنانه امپر مدل CHIFON گزینه ی مناسبی می باشد.
    نحوه مصرف
    برای موثرتر واقع شدن اسپری امپر بعد از استحمام ، روی پوست تمیز خود اسپری کنید تا ماندگاری آن طولانی تر شده و از بوی خوش این محصول لذت ببرید.
    اسپری را در فاصله ی ۱۵ سانتی بدن خود گرفته و اسپری کنید. بر روی پوست دارای جراحت و خراش استفاده نکنید.
    اسپری CHIFON
    اسپری CHIFON

    نت های بویایی اسپری Chifon

    رایحه نخستین : نارنگی و ترنج
    رایحه میانی :  چوب صندل، یاسمن، رز و زنبق زرد
    رایحه پایانی : مشک و وانیل
    اسپری امپر
    اسپری امپر

    مشخصات کلی اسپری Chifon

    مناسب برای = بانوان
    حجم = ۲۰۰ میلی لیتر
    الکل = دارد
    در = دارد
    صادر کننده مجوز = سازمان غذا و دارو
    محفظه نگهدارنده = فلزی
    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!
    معرفی اسپری CHIFON حجم ۲۰۰ میل

    از کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.