قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی ادکلن هاوایی Hawaii
فروشگاه اینترنتی ایلیار
 ادکلن هاوایی Hawaii
 ادکلن هاوایی Hawaii

معرفی ادکلن هاوایی Hawaii

  • معرفی ادکلن هاوایی Hawaii

    عطر هاوایی را خیلی دوست دارم وهمیشه استفآده میکنم.  من عاشق بوی این ادکلنم و احتمالا بهش اعتیاد دارم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    عطر و ادکلن میلتون لوید هاوایی یک ادکلن زنانه و پرطرفدار است، با اسانس جذاب همراه با شخصیتی متمایز که شادی و نشاط فراوانی را با خود به ارمغان خواهد داشت!
    اسانس و رایحه ادکلن زنانه هاوایی ماندگار و بسیار گیرا با رایحه ای از گل ها و شکوفه به همراه گرمای لذت بخشی می باشد که یادآور جزایر زیبای هاوایی است.

    یک رایحه بسیار نشاط آور و جذاب برای بانوان، برگرفته از گل ها و شکوفه های خوشبو با نام عطر هاوایی که همان طور که از نامش پیداست یاد آور جزایر زیبای هاوایی آمریکا می باشد. ماندگاری بسیار بالا و گیرای این محصول نشانگر محبوبیت بسیار بالای آن می باشد.

    ادکلن زنانه هاوایی ( hawaii) را میتوان در چهار فصل سال استفاده کرد، رایحه آن ملایم و شیرین بوده و یادآور انبوهی از شکوفه گل های معطر می باشد، این ادکلن در میان خانم ها جایگاه ویژه ای دارد و بیشترین طرفدار آن خانم های فرهیخته و اجتماعی می باشد.

    اگر تاکنون این ادکلن را تست نکرده اید پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده آن را تست نمایید
    ماندگاری این ادکلن بسیار عالی بوده و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد، و علاوه بر ماه های سرد سال میتوان در ماه های مختلف و مجالس و میهمانی ها از آن استفاده کرد.

    میلتون لوید هاوایی را میتوان در چهار فصل سال استفاده کرد، رایحه آن ملایم و شیرین بوده و یاد آور انبوهی از شکوفه گل های معطر می باشد.

     ادکلن هاوایی Hawaii
    ادکلن هاوایی Hawaii

    مشخصات  ادکلن هاوایی Hawaii

    • نام محصول : عطر هاوایی Hawaii
    • ماندگاری:  ۴۸ ساعت
    • جنسیت : زنانه و مردانه
    • رایحه ی اصلی: شکوفه ها، یاد آور جزایر هاوایی

     

    • فصل : تمام ماه های سال ( چهار فصل)
    • حجم : ۵۵ ML میل
    • گروه بویایی : ملایم و شیرین و خنک
    • رایحه اولیه: لاله های نارنجی، گل مریم
    • رایحه میانی: جاسمین، گل رز، شکوفه پرتقال
    • رایحه پایه: وودی، مشک
    • کشور سازنده : انگلستان
    • برند : Milton Lloyd
    • محفظه نگهدارنده : شیشه ای
    • رنگ : زرد
    • مناسب برای : شب و روز
    • نوع : ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette)
    • سال ساخت :۱۹۸۵

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    معرفی ادکلن هاوایی Hawaii

    ز کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    View this post on Instagram

    سلام دوستای عزیزم🙋‍♀️ #عطر_هاوایی را خیلی دوست دارم و همیشه استفآده میکنم.  من #عاشق بوی این ادکلنم و احتمالا بهش #اعتیاد دارم یک #رایحه بسیار نشاط آور و جذاب برای #بانوان، برگرفته از گل ها و شکوفه های خوشبو با نام #عطر_هاوایی که همان طور که از نامش پیداست یاد آور جزایر زیبای هاوایی آمریکا می باشد. #ماندگاری بسیار بالا و گیرای این محصول نشانگر محبوبیت بسیار بالای آن می باشد. #ادکلن_زنانه #هاوایی ( hawaii#) را میتوان در چهار فصل سال استفاده کرد، رایحه آن ملایم و #شیرین بوده و یادآور انبوهی از شکوفه گل های #معطر می باشد، این ادکلن در میان خانم ها جایگاه ویژه ای دارد و بیشترین طرفدار آن خانم های فرهیخته و اجتماعی می باشد. اگر تاکنون این #ادکلن را تست نکرده اید پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده آن را تست نمایید ماندگاری این #ادکلن بسیار عالی بوده و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد، و علاوه بر ماه های سرد سال میتوان در ماه های مختلف و مجالس و میهمانی ها از آن استفاده کرد. #میلتون_لوید هاوایی را میتوان در چهار فصل سال استفاده کرد، رایحه آن ملایم و شیرین بوده و یاد آور انبوهی از شکوفه گل های معطر می باشد. ❤مشخصات  ادکلن هاوایی Hawaii❤ نام محصول : عطر هاوایی Hawaii ماندگاری:  ۴۸ ساعت جنسیت : زنانه و مردانه رایحه ی اصلی: شکوفه ها، یاد آور جزایر هاوایی فصل : تمام ماه های سال ( چهار فصل) حجم : ۵۵ ML میل گروه بویایی : ملایم و شیرین و خنک رایحه اولیه: لاله های نارنجی، گل مریم رایحه میانی: جاسمین، گل رز، شکوفه پرتقال رایحه پایه: وودی، مشک کشور سازنده : انگلستان برند : Milton Lloyd محفظه نگهدارنده : شیشه ای رنگ : زرد مناسب برای : شب و روز نوع : #ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette) سال ساخت :۱۹۸۵ شما چه عطر زنانه ای و پیشنهاد میدین؟ اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun . 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ادکلن_هاوایی #خرید_عطر #هاوایی #عطر_زنانه

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.