قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » معجزه سفیدی دندان با زغال در منزل
فروشگاه اینترنتی ایلیار
سفیدی دندان
سفیدی دندان

معجزه سفیدی دندان با زغال در منزل

  • معجزه سفیدی دندان با زغال در منزل

    تصور کنید یه مهمونی مهم دارید و میخواهید حسابی مرتب و تمیز باشید فرصت رفتن به کلینیک و دندون پزشکی ام ندارید با داشتن کمی زغال فعال و آب میتونید دندوناتونو سفید کنید.  همیشه زغال نماد سیاهی و تیرگی بوده و شاید شنیدن اینکه زغال بتونه زردی و تیرگی دندونارو از بین ببره خیلی عجیب باشه اما باید بگم کاملا واقعیه و زغال با روی سیاهش برای سفید کردن دندان ها معجزه میکنه…در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    استفاده از زغال برای سفید کردن دندان و از بین بردن لکه های زرد و بدرنگ روی دندان شاید برایتان عجیب باشد ولی

    زغال با تمامی سیاهی اش دندان ها را سفید می کند.

    سفید کردن دندان

    عجیب ترین قسمت ماجرا این است که این شیوه واقعا جواب می دهد. دکتر جوزف بنکر،دندانپزشک در ایالت نیوجرسی امریکا می گوید:باور این کار برای من هم سخت بود، تا اینکه خودم امتحان کردم. کمی کثیف کاری می شود، اما این ماده، پلاک ها و لکه های روی دندان ها را از بین می برد و آن را سفید تر می کند.

    زغال برای سفید کردن دندان چگونه عمل می کند؟

    اولین و مهمترین نکته در مورد سفید کردن دندان با زغال این هست که منظور از زغال در اینجا، زغال فعال هست که خواص متعددی مثل سم زدایی و تصفیه آب و هوا، مؤثر در درمان مسمومیت، تقویت پوست و مو و از بین بردن زردی و تیرگی دندان ها داره و تقریبا از لحاظ رنگ و ظاهر شبیه زغالهای معمولیست.

    زغال فعال که برای سفید کردن دندان ها استفاده میشه به شکل قرص، کپسول، پودر و خمیر دندان موجود و قابل استفادست.

    استفاده از زعال برای سفید کردن دندان یک راه ثابت شده است. این راه سفید کننده خانگی یکی از بهترین موثرترین روش ها برای از بین بردن لکه های زرد و بدرنگ روی دندان هاست.

    کربن فعال طبیعی به رنگ دهنده های سطحی دندان مثل قهوه، چای، مواد غذایی و نوشیدنی ها و پلاک ها می چسبند و آن ها را از روی دندان پاک می کنند. اگر دندان های تان به طور طبیعی زرد یا تیره است، باید یک محصول سفید کننده دندان حاوی هیدروژن پروکسید هم بخرید.

     این ماده امن، خوب، بی بو و بی مزه بسیار مقرون به صرفه است. در همه فروشگاه های مواد غذایی موجود است. دکتر بنکر می گوید:«اگر دیدید دغال حالت ریگی دارد، آن را روی دندان های تان نمالید، چون به مینای دندان آسیب می رساند. هنوز هیچ محصولی از ذغال برای دندان به بازار نیامده است . بزرگ ترین نگرانی ما سختی آن است که به مینای دندان آسیب می زند.

    روش سفید کردن دندان و ازبین بردن لکه و جرم دندان با زغال

    برای سفید شدن دندان ها با استفاده از زغال فعال فقط کافیه زغال رو پودر کنید یا از پودر داخل کپسول زغال که از داروخانه تهیه میکنید روی مسواک ریخته و به مدت سه دقیقه دندان هارو مسواک بزنید یا اینکه از ترکیب پودر زغال فعال با آب استفاده کنین و دندان ها رو با آن مسواک کنید.

    – یکی دو ذغال را بشکنید و آن را در طرفی پودر کنید.
    – کمی آب به آن اضافه کنید تا حالتی خمیری به دست آید.
    – مواد را به روی کل سطح دندان های تان بزنید.
    – ۳ تا ۴ دقیقه صبر کنید و سپس آب بکشید.

    سفیدی دندان
    سفیدی دندان

    مدت مجاز استفاده از زغال فعال برای دندان

    اگر تصمیم دارید برای یک‌بار هم که شده از خمیر دندان زغالی استفاده کنید و به اینکه  سفید کردن دندان با زغال شاید راحت‌ترین راه برای داشتن دندان‌های سفید باشد فکر می‌کنید، باید بدانید که بسیاری از متخصصان دهان و دندان و دندان‌پزشکان معتقدند باید آن را با احتیاط و تنها یک‌بار در هفته یا حتی یک هفته در میان استفاده کنید.

    دندان‌پزشکان توصیه می‌کنند اگر بعد از استفاده از خمیر دندان هم حس کردید همه چیز عادی به نظر می‌رسد، به‌صورت متوالی و پشت سر هم از این خمیر دندان استفاده نکنید. چنانچه از خمیر دندان زغالی استفاده کردید و علائمی مانند خونریزی غیرطبیعی لثه یا افزایش حساسیت دندان را مشاهده کردید، بهتر است استفاده آن را متوقف کنید تا آن را با یک متخصص در میان بگذارید.

    سایر روش های سفید کردن دندان

     بلیچینگ دندان

    یکی از متد جدیدی که برای سفید کردن دندان توسط دندان‌پزشکان و متخصصان این حرفه انجام می‌شود، بلیچینگ دندان است. در این روش رنگ‌دانه و زردی‌های روی سطح دندان از بین می‌رود و دندان‌هایی سفید به شما اهدا می‌شود. آنچه در این روش به عنوان ماده اصلی استفاده می‌شود، پر اکسید هیدروژن است که به درون مینای دندان رفته و موجی از بین رفتن لکه‌ها می‌گردد. در مورد عوارض بلیچینگ دندان باید گفت به طور معمول اگر این روش به درستی انجام گیرد، عوارضی برای آن مشاهده نمی‌شود. گاهی ممکن است به دلیل استفاده از ماده مربوطه، حساسیت دندان کمی بالا رود که با استفاده کردن از خمیردندان مخصوص مشکل رفع می‌شود.

    هزینه بلیچینگ دندان با توجه به اینکه کیت‌های مخصوص استفاده در خانه را مد نظر دارید یا ترجیح می‌دهید بلیچینگ در مطب و توسط دندان‌پزشک انجام شود، متغیر خواهد بود.معجزه سفیدی دندان با زغال در منزل

    توت فرنگی

    این میوه مقدار زیادی مالیک اسید دارد. مالیک اسید در واقع نوعی اسید میوه است که به‌صورت طبیعی در برخی محصولات کشاورزی وجود دارد. این ماده جادویی به طرز طبیعی دندان را تمیز کرده و موجب سفید شدن آن می‌شود. مالیک اسید یک ماده ضدعفونی‌کننده است و با میکروب‌های دهان مبارزه می‌کند.

    جوش شیرین

    این ماده طبیعی لکه‌های سطحی دندان را به خوبی پاک می‌کند، ولی باید در استفاده کردن از آن احتیاط کنید چرا که می‌تواند باعث آسیب زدن به مینای دندان شود. در استفاده کردن از این سفیدکننده دندان خانگی زیاده‌روی نکنید!

    این روش به ماده دیگری نیاز ندارد و یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای مرواریدی کردن دندان است! توانایی جوش شیرین برای رفع پلاک دندان اثبات شده است که بخش مهمی از فرآیند سفید کردن دندان محسوب می‌شود.

    با اضافه کردن مقدار کمی آب به ۱ قاشق چایخوری جوش شیرین، خمیر درست کنید. خمیر را با انگشت و با دقت روی دندان‌ها بگذارید و نگذارید روی لثه‌ها قرار بگیرد. دندان‌ها را دانه به دانه بمالید سپس با آب بشویید.

    – همچنین می‌توانید جوش شیرین را در کف دست خود گذاشته و یک مسواک مرطوب را روی آن بگذارید. مسواک کرده و خوب بشویید.

    – یا، مقداری جوش شیرین را به طور مستقیم روی دندان‌ها گذاشته و دو دقیقه یا بیشتر بمانید. آن را با مسواک بمالید و سپس دهان را خوب بشویید

    این روش را می‌توانید حداکثر ۳ بار در هفته انجام دهید.معجزه سفیدی دندان با زغال در منزل

    سفید کردن دندان ها با آب نمک

    محلول آب نمک شاید خیلی خوب و خوش طعم به نظر نرسد، اما می تواند با میکروب های دهان مبارزه کند. اگر لثه های شما قرمز یا ملتهب هستند، مقداری نمک را در یک لیوان آب گرم حل کنید. سپس به مدت ۳۰ ثانیه این محلول را در دهان خود بچرخانید و بعد دور بریزید. اگر سرماخورده باشد و دچار گلو درد باشید باز هم می توانید آب نمک قرقره کنید.

    اگر از درمان خانگی استفاده کردید و دندان های سفید شما هنوز هم لکه هایی دارد، وقت آن رسیده تا گزینه های پیشرفته سفیدکردن دندان را انتخاب کنید.

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید! در پایان امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

    View this post on Instagram

    😬 معجزه سفیدی دندون با زغال. من هفته ای یکبار میزنم😬 #زغال با تمامی سیاهی اش #دندان ها را سفید می کند. #زغال_فعال که برای #سفید_کردن_دندان ها استفاده میشه به شکل #قرص، کپسول، پودر و #خمیر_دندان موجود و قابل استفادست. . . 💎روش #سفید_کردن_دندان و ازبین بردن #لکه و #جرم_دندان با #زغال برای #سفیدشدن #دندان ها با استفاده از زغال فعال فقط کافیه #زغال رو پودر کنید یا از پودر داخل کپسول زغال که از داروخانه تهیه میکنید روی مسواک ریخته و به مدت سه دقیقه دندان هارو مسواک بزنید یا اینکه از ترکیب پودر زغال فعال با آب استفاده کنین و دندان ها رو با آن مسواک کنید. . ✔ یکی دو ذغال را بشکنید و آن را در طرفی پودر کنید. ✔ کمی آب به آن اضافه کنید تا حالتی خمیری به دست آید. ✔ مواد را به روی کل سطح دندان های تان بزنید. ✔۳ تا ۴ دقیقه صبر کنید و سپس آب بکشید. . . . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو برام تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید . Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog #دندان #سفیدکردن #لوازم_آرایش#ترفند#ارایش#زیبایی#دخترونه#فالو_کن#شات_رایگان#بلاگر#آرایشی#ایده_دخترانه#روزمرگی#خانهداری#ایده #اشپزی #کادو #هدیه #خرید_کادو

    A post shared by فروشگاه ایلیار | iliYar.com (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.