قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کیف زنجیر دار زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل کیف زنجیر دار زنانه
مدل کیف زنجیر دار زنانه

مدل کیف زنجیر دار زنانه

  • در این بخش از دنیای مد می توانید مدل های زیبایی از کیف زنجیر دار را ببینید. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    طرح و رنگ کیف تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر و تیپ شما دارد بنابراین بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل کیف خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

    برای داشتن ظاهر و تیپی مناسب و به روز بهتر است کیف و کفش خود از یک رنگ و یک جنس انتخاب نمایید

    مدل کیف زنجیری

    همچنین شما می توانید با انتخابی مدل کیفی مناسب ضعف های موجود در اندام تان را بپوشانید و بر جذابیت های فرم اندام خود اضافه کنید.

    اگر تمایل دارید میزان توجه به بالاتنه شما کم شود باید مدل کیفی را انتخاب کنید که در قسمت پایین تنه شما قرار می گیرد.

    اگر دارای ران هایی بزرگ هستید از مدل کیف هایی استفاده کنید که زیر بازوی شما قرار می گیرند.

    مدل کیف زنجیردار
    کیف‌های دوشی که با بند روی شانه قرار می‌گیرند، اکسسوری کاربردی و مناسبی برای جا دادن وسایل خانم‌ها هستند که حمل آن‌ها نیز آسان است و باعث می‌شوند دست‌ها آزاد باشند. “یاسمن” در اینجا چند مدل کیف دوشی کوچک و جمع و جور را با طراحی‌های متفاوت و جذاب به تو معرفی می‌کند که با توجه به سلیقه و نوع و محل استفاده خود، می‌توانی بهترین مدل را از بین آن‌ها انتخاب کنی.
    مدل کیف شیک

    مدل کیف زنجیر دار دوشی Gucci با نشان GG این کیف چرمی زیبا از کیف‌های دهه ۷۰ این برند الهام گرفته است. کیفی از جنس چرم که داخل آن از جیر است و خانم‌ها می‌توانند با آرامش خاطر تمام ملزومات روزانه خود را اعم از کیف پول، رژ لب و تلفن همراه در آن جای دهند. بند زنجیری آن نیز قابل تنظیم است و به راحتی می‌توان آن را در مقابل بدن حمل کرد.

    مدل کیف زنجیری

    مدل کیف زنجیر دار دوشی چرم و جیر Chloé این کیف زیبا مناسب دختر خانم‌هاست و در داخل آن محلی برای قرار دادن سه کارت تعبیه شده است. همچنین، کیف فضای کافی برای قرار دادن تلفن همراه و کلیدهای تو را دارد. در صورت تمایل هم می‌توانی بند آن را جدا و به عنوان کیف دستی از آن استفاده کنی.

    مدل کیف زنجیر دار دوشی Saint Laurent کیفی از جنس چرم کروکودیل براق با نشان YSL! داخل کیف فضای کافی برای جای دادن تلفن، کارت و رژ لب وجود دارد. بند آن نیز از جنس ورنی به همراه زنجیر نقره‌ای بلندی است که باعث می‌شود به راحتی مقابل بدن قرار گیرد.

    مدل کیف دوشی

    در این بخش از دنیای مد مجله ایلیار با انواع مدل کیف زنانه زنجیری آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها کیف با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید. سایر مدل های کیف را در یخش کیف می توانید ببینید

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل دمپایی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.