قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کفش عروس
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کفش عروس گیپور
کفش عروس گیپور

مدل کفش عروس

  • مدل کفش عروس

    قبلاً در سایت ایلیار از آرایش عروس، مدل دسته گل عروس، مدل کیف عروس، ماشین عروس و حلقه ازدواج  و مدل کارت عروسی مطلب قرار دادیم و در این قسمت به مدل کفش عروس که یکی از مهم ترین خرید های عروسی است می پردازیم.

    توجه داشته باشید که مدل کفش عروس می تواند روی زیبایی و جذابیت مدل لباس عروس تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است اندازه پاشنه های کفش عروس را با توجه به بلندی قد لباس عروس و قد خود انتخاب کنید.

    بهتر است در انتخاب مدل کفش برای عروس حساسیت لازم را داشته باشید.

    بدین خاطر انواع مدل کفش عرس بدون پاشنه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

    مدل کفش عروس
    مدل کفش عرس

    خانم های قد بلند برای انتخاب پاشنه کفش عروس محدودیتی ندارند و می توانند از انواع کفش های پاشنه دار و بدون پاشنه استفاده کنید.

    توجه داشته باشید که اگر شما و همسرتان قد یکسانی دارید بهتر است از کفش های بدون پاشنه در مجلس عروسی خود استفاده کنید.

    توجه به اندازه قد لباس عروس نیز در انتخاب اندازه پاشنه کفش عروس تاثیرگذار است.

    کفش عروس خاص
    کفش عروس خاص

    عروس خانم هایی که برای به یادماندنی ترین شب زندگی شان به دنبال ایده و سلیقه های متفاوت هستند می توانند کفش عروس خود را از میان این مدل ها انتخاب کنند تا سلیقه ی متفاوت خودشان را تکمیل کنند.

    اول از همه، راحتی: مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کفش لباس عروسی‌تان باید به خاطر داشته باشید، این است که باید در آن راحت باشید.

    شما قرار است این کفش را تمام طول شب به پا کنید و با آن راه بروید و برقصید. اگر پاشنه آن خیلی بلند باشد یا پاهایتان را بزند، اعصاب‌تان به‌هم می‌ریزد.

    بنابراین به سراغ کفش‌هایی نروید که پاشنه خیلی بلند و ظریفی داشته باشند یا شیب کف کفش خیلی زیاد باشد.

    کفش عروس راحت
    کفش عروس راحت

    اگر شما در حالت عادی به کفش پاشنه ۳ سانتی‌متر عادت دارید، سعی‌کنید در جشن ازدواج‌تان هم پاشنه کفش‌تان را در این مایه انتخاب کنید ولی اگر به دنبال پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های بلندتر هستید، اول باید ببینید که به پوشیدن این کفش‌ها عادت دارید یا نه.

    کفش عروس گیپور
    کفش عروس گیپور

    اگر شما روزی چند ساعت کفش عروسی‌تان را در منزل بپوشید و با آن راه بروید، هم به راه رفتن با آن عادت می‌کنید و هم می‌توانید با آن بایستید.

    مطمئن باشید راه رفتن و رقصیدن با یک کفش پاشنه‌بلند سفید در یک لباس بزرگ و حجیم و سنگین کار بسیار دشواری است.

    کفش عروس ساده
    کفش عروس ساده

    تکه‌ای از پارچه لباس عروس‌ را همراه خودتان ببرید: وقتی برای خرید کفش عروسی‌تان می‌روید، بهتر است تکه‌ای از پارچه لباس عروس‌تان را همراه ببرید.

    درست است که رنگ لباس عروسی شما سفید است ولی رنگ‌های سفید هم ته رنگ‌های یاسی، صورتی، طلایی… متفاوتی دارند. ممکن است شما رنگ لباس و کفش عروسی‌تان را در یک زمینه انتخاب نکنید و رنگ کفش‌تان هماهنگ با رنگ لباس‌تان نشود.

    کفش عروس شیک
    کفش عروس شیک

    به کف محل برگزاری جشن توجه کنید: عروسی شما قرار است در باغ برگزار شود یا در یک سالن که با قالی فرش شده؟ کفش‌های عروسی با پاشنه تیز برای مراسم جشن ازدواج در باغ مناسب نیست چون پاشنه آن درون گل و خاک زمین چمن فرو می‌رود. برای این مکان‌ها از کفش‌های تخت یا با پاشنه پهن استفاده کنید.

    کفش عروس پاشنه کوتاه
    کفش عروس پاشنه کوتاه

    اگر قرار است مراسم شما در سالن، با کف‌پوش فرش یا پارچه‌های ابریشمی و براق و سفید برگزار شود، شاید لازم باشد کف کفش‌ عروسی تان را کفی‌های عاج‌دار که با کف اصطکاک ایجاد می‌کنند، بچسبانید.

    کفش عروس شیک
    کفش عروس شیک

    بهترین زمان برای خرید کفش لباس عروسی‌تان، ساعات پایانی روز و غروب است چون در تمام روز بر اثر راه رفتن و ایستادن روی پاها، پاها کمی‌ ورم می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند ولی اگر شما صبح به خرید کفش عروسی‌تان رفته باشید، ممکن است این کفش، عصر (روز) مراسم پای شما را بزند.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    کفش عروسی, مدلکفش عروسی , کفش عروس, کفش عروس شیک, کفش عروس پاشنه کوتاه , مدل کش عروس جدید , مدل کفش عرس پاشنه بلند , مل کف عروس پاشنه دار , جدید ترین مدل کفش پاشنه دار عروس ,

    کفش عروسی, مدل کفش روسی , کفش عروس, کفش عروس شیک, کفش عروس پاشنه کوتاه , مدل کفش عرو جدید , مدل کفش عرو پاشنه بلند , مدکش عروس پاشنه دار , جدید ترین مدل کفش پاشنه دار عروس ,

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    یک دیدگاه

    1. از عکسهای قشنگ تون ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.