قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل های لاک هولوگرام یا لاک هفت رنگ
فروشگاه اینترنتی ایلیار
لاک هولوگرام
لاک هولوگرام

مدل های لاک هولوگرام یا لاک هفت رنگ

  • لاک هولوگرام چیست

    امروز رفتم ناخنامو ترمیم کنم. با لاک هولوگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم مقاله ای در این زمینه در بخش آرایش و زیبایی بنویسم.  با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    لاک هولوگرام که به آن لاک هفت رنگ می گویند در رنگ های مختلفی تولید شده است تصاویری از لاک ناخن هولوگرام را در ادامه می بینید. . در این مقاله چند رنگ زیبا از این مدل لاک‌ها را برای ایده گرفتن خانم‌های خوش سلیقه آورده‌ایم.

    مدل لاک هولوگرام
    مدل لاک هولوگرام

    در دنیای مدرن امروز بانوان بسیار به زیبایی و پوست و موی خود توجه بسیاری دارند و آرایشگرها این روز ها بهترین بهره را از این موضوع می برند یکی از مدرن ترین و جدیدترین این مد ها ناخن هولوگرافی است ،پودر ناخن هولوگرافی بسیار زیبا و مدرن است و بانوان را جذب خود کرده است.

    لاک هولوگرام 
    لاک هولوگرام

    لاک ناخن هولوگرام یکی از جدیدترین لاک های ناخن در دنیای فشن و زیبایی است. لاک ناخن هولوگرام که به آن هفت رنگ هم می‌گویند، نوعی لاک متالیک نقره‌ای است که درخششی هفت رنگ روی آن مشاهده می‌شود و همین درخشش رنگارنگ و زیبا، آن را خاص و جذاب کرده است. 

    مدل لاک هولوگرام
    مدل لاک هولوگرام

    لاک ناخن هولوگرام یا هفت رنگ گزینه مناسبی برای فصل بهار و تابستان است. در ادامه چندین رنگ لاک هولوگرام ، آورده شده است.

    لاک هفت رنگ
    لاک هفت رنگ

    طراحی ناخن های هولو گرافی

     پودر  ناخن هولوگرافی با استفاده از رنگدانه های پر زرق و برق هنگامی که  به نور برخورد بکند رنگ های رنگین کمان را نشان میدهد و عضوی از انگشت میتواند هیپنوتیزم شود.با این حال، چیزی که بیشتر از نتیجه جذاب است به پایان رسیدن پروسه و کاربرد است.جراحان ناخن و حرفه ای ها از پودر هولوگرافی استفاده می کنند  و آن را به یک ناخن تیره می چسبانند.هرچه هنرمند بیشتر به رنگدانه فشار بیاورد، درخشش آن بیشتر به نظر میرسد. سپس آن را با یک پوشش UV پوشش میدهندکه یک پایان شیشه ای ایجاد میکند.در پایان زمانی که به ناخن های هولوگرافی خود نگاه میکنید به وجد میایید و حس خوبی در شما ایجاد می شود.

    مدل های لاک هولوگرام
    مدل های لاک هولوگرام

    اگرچه طرح ناخن های آینه  ما را شگفت زده کرده بود ، ولی ناخن هولوگرافی به سرعت جای ناخن های براق و آینه ای را گرفت و به دنیای مدرن اضافه شد، ما اعتقاد داریم که یک ناخن براق خوب است  به همین دلیل است که ناخن هولوگرافی مورد ستایش ما قرار گرفته است.

    مدل های لاک هولوگرام
    مدل های لاک هولوگرام

    پودر ناخن هولوگرافی بسیار شبیه پودر کروم است که تکنسین های ناخن برای ساخت این مانیکورهای بازتابی آینه ای از آن استفاده میکنند.

    لاک هولوگرام
    لاک هولوگرام

    اگر چه این لاک‌های هفت رنگ و هولوگرام جدیدترین نوع لاک در دنیای فشن هستند، اما خالی از لطف نیست که مدل‌های زیبای لاک آینه‌‌ای یا لاک کروم را نیز که کمی پیشتر از لاک‌های هولوگرام وارد بازار مد و آرایش و زیبایی شده‌اند، در مجله اینترنتی ایلیار ببینید.

    حتما بعد از دیدن  و استفاده مدل های لاک هولوگرام یا لاک هفت رنگ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.