قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل مانتو پاییزه شیک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل مانتو پاییزه
مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه شیک

  • مدل مانتو پاییزه شیک

    در این مطلب از سایت تفریحی ایلیار قصد داریم مدل هایی از مانتو پاییزه را قرار دهیم.

    با شروع فصل پاییز یکی از نیازهای بانوان خرید مانتو مناسب این فصل است.

    با نزدیک شدن به فصل پاییز اغلب خانم ها به فکر خرید مانتوی پاییزه می افتند و اگر شما نیز تمایل دارید در پاییز ۱۴۰۰ تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی خود از بین انواع مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۰ انتخاب نمایید.

    مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۰ با طرح و رنگ های زیبا

    مانتوهای پاییزی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و استایل پاییزه زیبا و متفاوتی داشته باشید.

    مدل مانتو پاییزه
    مدل مانتو پاییزه

    جدیدترین و زیباترین مدل مانتو پاییزه شیک، مخصوص خانم هایی که دوست دارند شیک پوش و به روز باشند و زیبا به نظر برسند.

     

    مدل مانتو پاییزه
    مدل مانتو پاییزه

    با سرد شدن تدریجی هوا و رسیدن فصل پاییز، مانتو های خنک تابستانه و راحتی کم کم جای خود را به لباس های پاییزه می دهند مانتو های پاییزه یکی از این لباس های پاییزه می باشد

    اگر انتخاب رنگ و طرح خوبی برای پوشاک فصل خزان داشته باشید، امکان استفاده آن در زمستان زیاد اسـت ودر هزینه های شـما صرفه جویی میکند. بالا پوش های سومین فصل سال را میتوان از اوایل تابستان با قیمت های بـه نسبت خوبی، ثبت سفارش کرد یا در مزون هایی کـه محصولات باقی مانده از سال پیش در انبار دارند، خریداری نمود.

    کادو ولنتاین چی بخرم؟

    مانتو پاییزه
    مانتو پاییزه

    مدل مانتو پاییزه

    که این روزا بازار خرید این نوع مانتو ها برعکس هوا حسابی گرمه برای همین امروز در بخش مدل مانتو  عکس زیباترین مدل های مانتو پاییزه بلند و کوتاه شیک و مجلسی و مدل مانتو زمستانه اسپرت دخترانه زنانه را آماده کرده ایم

    بانوانی کـه پوست معمولی دارند، از مانتو پاییزه با هر رنگی می‌توانند استفاده کنند و تناسب رنگ مانتو پاییزه با رنگ چشم را درنظر بگیرند. در خرید این محصول در سومین فصل سال، همواره جدید ترین طرح ها و رنگ های محبوب بانوان شیک پوش را از طریق مشاوره های فشن بلاگرها، پیدا کنید.

    مانتو پاییزه
    مانتو پاییزه

    مدل مانتو پاییزه

    که شما میتوانید از این مدل ها برای دوخت مانتو پاییزه خود و حتی خرید مانتو پاییزه خود ایده بگیرید.

    انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های پاییزی نظیر نارنجی و قهوه ای و قرمز و زرد و … انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید رنگ مانتو به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست شود بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی نظیر طوسی و سفید و مشکی و …. انتخاب نمایید.

    امروزه اغلب از خانم ها در پوشش خود از مانتوی گشاد استفاده می کنند به همین دلیل برخی از طرح های مانتوی پاییزی به صورت گشاد و آزاد دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نمایند.

     

    بهترین کادو ولنتاین مدل مانتو پاییزه شیک

     

    مدل مانتو پاییزه
    مدل مانتو پاییزه

    مدل مانتو پاییزه

    در انتخاب یک مانتو مناسب باید به چند نکته توجه کنید، مهم ترین آن رنگ پوست شماست،

    خانوم های درشت اندام و ریز اندام، با سینه های بزرگ و کوچک باید دقت زیادی در انتخاب مدل های مانتو خود داشته باشند.

    بانوانی کـه پوست تیره دارند، از مانتو پاییزه رنگ روشن استفاده کنند مثل صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی رشون. بانوانی کـه پوست روشن دارند، از مانتو پاییزه رنگ تیزه استفاده کنند کـه در بالا، نمونه هایی ارائه شده اسـت. مثل قهوه ای، بژ، آبی سیر و یاسی.

     

    مدل مانتو پاییزه
    مدل مانتو پاییزه

    مدل مانتو پاییزه

    در زیر مدل های جدید از مانتو های طراحی شده در مزون های ایرانی را برای پاییز ۹۶ می بینید، امیدواریم این طرح ها برای انتخاب مانتو مناسب شما راهنمایی خوبی باشند.

    پارچه های سوییت به دلیل زیبایی و لخت بودن برای دوخت مانتو مناسب می باشند و در فصل پاییز که هوا سرد می شود می توانید از انواع مختلف مانتو سوییت که در فروشگاه ها به چشم می خورد انتخاب کنید. مدل مانتو سوییت مجلسی و مانتو سوییت اسپرت دو مدل زیبا و خاص هستند که این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

     

    کادو ولنتاین چی بخرم؟

     

    مدل مانتو پاییزه
    مدل مانتو پاییزه

    طرح مانتو پاییزی کوتاه و بلند ۱۴۰۰

    برای دوخت مانتوهای پاییزی از پارچه های ضخیم استفاده می شود و این طرح مانتوها بدن را در روزهای سرد سال گرم تر نگه می دارند. توجه داشته باشید که مانتوی پاییزه به دلیل ضخامتی که دارد بهتر است طرح و رنگ آن را بدرستی انتخاب کنید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

    مانتوی پاییزی در انواع طرح های جلو باز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید از مانتوی جلو باز در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در انتخاب لباسی که قرار است از زیر مانتو بپوشید توجه لازم را داشته باشید. مانتوهای جلو بسته و دکمه دار نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی پوشیده تر داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند

    راهنمای انتخاب مانتو پاییزی مناسب

    وضعیت آب و هوایی در بعضی از نقاط کشور این امکان را میدهد کـه از طرح و رنگ های تابستانی در سومین فصل سال استفاده کنید. از هشتگ مانتو پاییزه در اینستاگرام برای آشنایی با جدید ترین طرح ها و متدهای طراحی و دوخت مانتو پاییزه کـه محبوب لاکچری گردها و سلبریتی های سینمای کشور ایران اسـت استفاده کنید.

     

    همیشه مانتو پاییزه طرح دار رابا شال و روسری ساده ابریشمی و مانتو پاییزه ساده رابا شال طرح دار سوزن دوزی شده، ست کنید. مخصوصا اگر اسپرت پوش پاییزی هستید. پوشیدن مانتو پاییزه چین دار، برازنده بانوان کوتاه قامت اسـت. اگر درشت اندام هستید، سعی کنید از مانتو پاییزه تگ رنگ راسته استفاده کنید.

    از کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

    ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    ت, مانتو مجلسی, مانتو زمستانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.