قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل لباس عروس
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل لباس عروس
مدل لباس عروس

مدل لباس عروس

  • مدل لباس عروس

    مدل های لباس عروس پفی ۲۰۱۸ را در این مطلب ایلیار ببینید. در مطالب قبلی از آرایش عروس، مدل دسته گل عروس، مدل کیف عروس، ماشین عروس مطلب قرار دادیم و در این پست سری لباس های عروس ۲۰۱۸ که به تازگی از سوی طراحان برتر دنیا معرفی شدند. لباس های ۲۰۱۸ زیباترین مدل هایی لباس عروسی که می توانید تصور آن را بکنید! با ما همراه باشید و این نمونه های لباس عروسی پفی زیبا و منحصر بفرد را ببینید.

    مدل لباس عروس
    مدل لباس عروس

    مدل مورد نظر خود را از قبل تعیین کنید

    مدل لباس عروسی را باید خود و یا با همکاری یک طراح لباس انتخاب کنید. صرفا لباسی را که در مدل می بینید برای شما مناسب نیست. حتما مدلی را که در نظر دارید بپوشید. نسبت به دوخت لباس و خوابیدن آن مطمئن شوید. از خرید لباسهایی که در ظاهر چشمتان را گرفته ولی تناسبی با شما ندارد، کاملا خوددرای کنید چرا که بعدها پشیمان خواهید شد. از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال کنید. پیشنهادات فروشنده با توجه به بودجه شما و برگرفته از تجارب آنها خواهد بود.

    لباس عروس شیک
    لباس عروس شیک

    .

    عروس با اندام ورزشی :

    اگر اندامی قوی و ورزشکاری شبیه به کامرون دیاز ، فرگی و یا ریحانا با لگنی اندازه و سینه هایی مناسب دارید شما می توانید لباس عروسی با دامنی شبیه به پری دریایی و یقه ای که سینه شما را کاملا پر کند اعتماد به نفس و جذابیت بی نظیری پیدا کنید.

    مدل لباس عروس شیک
    مدل لباس عروس شیک

     

    بدون شک پول نخستین مقوله انتخاب و خرید یک لباس عروس است. شما نمی خواهید بیشترین بودجه ای را که برای مراسم ازدواج گذاشته اید را صرف خرید لباس کنید و در کنار آن تمایلی به انتخاب یک لباس نامناسب هم ندارید. بهتر است مبلغی را که برای خرید لباس کنار گذاشته اید را تعیین کنید. این مبلغ می تواند بیشتر شود ولی کمتر نباید شود. انتخاب مبلغ می تواند فروشنده را نیز برای معرفی لباس به شما کمک کند و همین سرعت شما را برای خرید لباس عروسی افزایش می دهد.

    مدل لباس عروس خاص
    مدل لباس عروس خاص

    عروس های با قد بلند :

    اگر قد و اندام شما شبیه نیکول کیدمن ، تیلور سوئیفت و لیو تایلر و … می باشد بهتر است از لباس هایی که خطوط یا کارهای عمودی دارند و یقه های ایستاده و آستین بلند بپرهیزند .
    لباس عروسی شبیه به عکس برای این افراد گزینه مناسبی می باشد.

    مدل جدید لباس عروس
    مدل جدید لباس عروس

    عروس های باریک اندام:

    این افراد که از اندام مناسب و زیبا برخوردارهستند می توانند همه نوع سبک لباس را برای شب عروسیشان انتخاب کنند اما   بهتر است زیبایی های اندامشان درون لباس هم جلوه گر اندامشان باشد پس لباس عروسی به شکل عکس زیر می تواند انتخاب بهتری باشد.

    لباس عروس خاص
    لباس عروس خاص

    عروس های با شانه های پهن و کمر باریک :

    اگر شما اندامی شبیه کیت ماس ، الکسا چانگ و یا سی ینا میلر دارید میتوانید با یقه ای به شکل هفت بدون داشتن آستین و دامنی با برش ها و خط های کمی شلوع اندامتان را به شکل جذابی در آورید

    مدل لباس عروس
    مدل لباس عروس

    عروس های با قد کوتاه :

    هرگز نباید فکر کنید اگر قد کوتاهی دارید نمی توانید در شب عروسیتان جذاب باشید و بدرخشید.از انتخاب لباس عروس با دامن بزرگ پرهیز کنید چون این دامن ها شما را کوتاه تر جلوه می دهند . انتخاب دامن های ماکسی به شکل فون مناسب تر است. با داشتن شانه های ظریف و زنانه و کمری مناسب لباس عروس زیرانتخابی ایده آل برای عروس های کوتاهتر  می باشد.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    مدل لبا عروس , لباس عروس , مدل لب عروس جدید , لباس عروس جدید , مدل لعروس جدید در تهران , مزون لباس عروس , لباس عروس ایرانی , لباس عروس پفی , لباس عروس ۲س عروس ۲۰۱۸ ,

    مدل لعروس , لباس عروس , م عروس جدید , لباس عروس جدید , مد عروس جدید در تهران , مزون لباس عروس , لباس عروس ایرانی , لباس عروس پفی , لباس عروس ۲۰۱۸ , مدلعروس ۲۰۱۸ ,

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.