قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » مدل قاب نوت Samsung Galaxy Note 8
فروشگاه اینترنتی ایلیار
قاب محافظ اسپیگن 
قاب محافظ اسپیگن 

مدل قاب نوت Samsung Galaxy Note 8

  • مدل قاب نوت Samsung Galaxy Note 8

    غول بزرگ تکنولوژی با رونمایی از گلکسی نوت ۸، تجربه ای از مدرن ترین تکنولوژی ها را وارد دنیای گوشی های همراه کرد. مسلما کاربران این گوشی بی نظیرنظیر سامسونگ، به دنبال لوازم جانبی مورد نیاز برای نوت ۸ هستند. در اینجا ما به مجموعه ای از قاب های نوت ۸ را اشاره می کنیم:

    لوازم جانبی گوشی سامسونگ نوت ۸

    پایه شارژر وایرلس
    همانطور که میدانید سامسونگ در نوت ۸ از جدیدترین تکنولوژی شارژ وایرلس استفاده کرده است. این پایه شارژر نیز یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران نوت ۸ است و از چرم در قسمت های بیرونی آن استفاده شده است. سامسونگ معتقد است که این صفحه شارژ می تواند نوت ۸ را در ۱۲۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند. البته این وسیله جانبی با سایر گوشی های گلکسی و دستگاههای سازگار با Qi نیز کار می کند.

    فقط Galaxy Note8 را بر روی شارژر بدون سیم قرار دهید تا به ۱۰۰% برسد بدون اینکه صحنه ای از دست برود. به راحتی قابل تنظیم بر روی یک صفحه یا یک پایه: گوشی تان را صاف بخوابانید یا آنرا ایستاده در حالت افقی یا عمودی قرار دهید تا در هنگام شارژ کردن بتوانید به دیدن یا چت کردن ادامه دهید.

    پایه شارژر وایرلس نوت 8
    پایه شارژر وایرلس نوت ۸

    قاب LED View Wallet
    قاب LED View Wallet نیز از مقاومت بسیار بالا و ظاهری زیبا و شیک برخوردار بوده و دارای کاروی است که سطح صفحه نمایش را می پوشاند و از ویژگی always on صفحه نمایش نیز پشتیبانی می کند. از طرفی اطلاعات مربوط به تماس های دریافتی، نوتیفیکیشن ها، وضعیت آب و هوا، زمان و وضعیت باتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

    گیر وی آر به همراه کنترل کننده
    در حال حاضر گیر وی آر سامسونگ، بهترین هدست VR موجود در بازار است و در مدل جدید VR اختصاص یافته به نوت ۸ نیز تجربه ای همانند سینما برای تماشای محتوای ویدئویی در اختیار کاربر قرار میگیرد. در این مدل جدید گیر وی آر از یک کنترل کننده اختصاصی نیز استفاده شده است.

    Dex Station
    در واقع Dex Station، به کاربران نوت ۸ اجازه می دهد تا محتوای گوشی را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ شبیه تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر تماشا کنند. کاربر می تواند تنها با قرار دادن نوت ۸ در سیستم داک آن از طریق قابلیت اتصال به HDMI تجربه ای همانند کامپیوتر داشته باشد.

    هدفون های U Flex سامسونگ
    هدفون  U Flex از طریق اتصال به بلوتوث، یک تجربه صوتی بی نظیر را در اختیار کاربر قرار می دهد. بدنه این هدفون، انعطاف پذیر بوده و ضد آب و عرق است. این هدفون سامسونگ می تواند فرکانس های وای فای را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و داده های بهینه سازی شده را برای اسپیکرها ارسال کند.

    دوربین گیر ۳۶۰ سامسونگ
    دوربین گیر ۳۶۰ سامسونگ، دوربینی قابل حمل با رزولوشن بالاست که به دو ماژول زاویه گسترده ۱۵MP مجهز بوده و می تواند بیش از ۴K ویدئو را ضبط کند. کاربران می توانند برای ذخیره داده های بیشتر، یک کارت microSD را نیز به آن اضافه کنند.

    شارژر Fast Car
    این شارژر نیز از تکنولوژی Fast Charge 2.0 پشتیبانی می کند و می تواند در عرض ۲۰ دقیقه تا ۶۰ درصد و در ۸۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد گوشی نوت ۸ را شارژ کند.

    مدل های قاب نوت ۸

    کاور Clearview Standing
    سامسونگ این کاور بی نظیر و مقاوم Clearview Standing را برای نوت ۸ فراهم کرده تا از گوشی نوت ۸ شما حتی در هنگام سقوط بر روی زمین نیز محافظت کند. این کاور در چهار رنگ مختلف در اختیار کاربران نوت ۸ قرار میگیرد.

    مدل قاب نوت 8
    مدل قاب نوت ۸

    این کاور نه تنها محافظ گوشی شماست بلکه اجازه می‌هد که طراحی و رنگ گوشی شما نیز جلوه کند. با ضخامت ۰٫۹۵ میلیمتر ظاهر Galaxy Note8 را خفظ کرده و با اضافه کردن یک محافظ صفحه خدشه‌ای به خوش دستی گوشی وارد نمی‌شود.

    قاب نوت 8
    قاب نوت ۸

    کاور ایستاده محافظ نوت ۸
    این کاور نیز بیشتر در میان طرفداران فایل های صوتی و تصویری از استقبال برخوردار شده است. کاور ایستاده، بسیار مقاوم بوده و در برابر سقوط های تصادفی تا ۱۰ فوت نیز مقاوم است.

     قاب گلکسی نوت 8
    قاب گلکسی نوت ۸
    قاب نوت 8
    قاب نوت ۸

    کاور LED View
    اخبار را با صفحه نمایش LED در یک نگاه چک کنید و حتی آیکون‌های مخصوص برای مخاطبان‌تان در نظر بگیرید که ID خاص خودشان را داشته باشند. و با یک جای کارت در داخل که می‌توانید اشیای مهم مانند کارت تلفن یا کارت‌های بانکی‌تان را در جای مناسب نگه دارید.

    قاب گلکسی نوت 8
    قاب گلکسی نوت ۸

    قاب آلکانترا Alcantara
    از گوشی‌تان با بافتی نرم و شبیه جیر محافظت می‌کند. داخل و خارج کاور از همین جنس است و در برابر خط،خش ولک بسیار مقاوم است و به راحتی با آب و صابون شسته می‌شود.

    این قاب نیز توسط سامسونگ تولید شده و از نوت ۸ در برابر خراش محافظت می کند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. مواد به کار رفته در این قاب به گونه ای طراحی شده اند که هم ظاهری زیبا دارد و هم در دست نگه داشتن آن بسیار راحت است. این قاب نیز در چهار رنگ مشکی، خاکستری، صورتی و سبز در اختیار کاربران نوت ۸ قرار میگیرد.

    همراه با گوشی گلکسی نوت ۸، سامسونگ طیفی از قاب‌های مخصوص آن را نیز برای محافظت از محصول هزار دلاری خود رونمایی کرد؛ از قاب‌های باریک و سبک گرفته تا قاب‌هایی ضخیم و کاملا مقاوم همگی همراه با این محصول به فروش خواهند رسید. ما شانس این را داشتیم که آن‌ها را همراه با گوشی نوت ۸ به همراه داشته باشیم و در حالی که بسیاری از آن‌ها ساده و متعارف با سایر قاب‌های بازار بودند، اما قاب آلکانترا گلکسی نوت ۸ احساس متفاوت‌تری را نسبت به سایرین داشت. حال این سوال پیش می‌آید که قاب آلکانترا فبلت سامسونگ چگونه است؟!

    آلکانترا در واقع یک نوع از پارچه‌های مصنوعی است که که از نظر ظاهری و چه از نظر بافت، شبیه به جیر است

    ، اما آن بادوام‌تر است و مقاومت بیشتری را از همتای طبیعی خود در مواجهه با لکه‌ها و یا آب ارائه می‌کند. به دلیل همین ویژگی‌ها است که حتی بسیاری از سازندگان اتومبیل‌های اسپورت همچون پورشه و لامبورگینی نیز آلکانترا را برای محافظت از اجزای داخلی اتومبیل‌های خود انتخاب کرده‌اند. سامسونگ نیز همراه با دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خود بود که برای نخستین بار از یک قاب آلکانترا رونمایی کرد.

    قاب نوت 8
    قاب نوت ۸

    قاب آلکانترا، جنسی خاص و باکیفیت
    ما بر این باوریم که سامسونگ جنس عجیب و غریب آلکانترا را به خاطر خاص بودنش برگزیده است. از هر ۱۰ قاب موبایلی در جهان، ۹ مورد آن از جنس پلاستیک بی‌کیفیت ساخته شده است و به ندرت می‌توان یک قاب خاص و زیبا را یافت. حال این قاب زیبا با متریال جذاب خودش می‌تواند گوشی شما را خاص‌تر از هر گوشی دیگری کند که در کوچه و خیابان در دست مردم می‌بینید. این قاب تنها برای محافظت از گوشی طراحی نشده است، آن در اصل شان و مقام شما را بالا خواهد برد.

    آیا با این قاب احساس خوبی دارید؟‌ البته ما مطمئن هستیم که کاربران نظرات مختلفی دارند. از یک طرفی برخی بافت ضخیم آلکانترا را فقط به خاطر مصنوعی بودن آن رد می‌کنند. برخی نیز آن را یک اتفاق بد برای طراحی ترکیبی فلز و شیشه نوت ۸ می‌دانند. اما به طور کلی از دیدگاه علمی دست انسان لمس یک جنس نرم نظیر پارچه را دوست دارد و از آنجایی که جنس قاب گوشی‌ها سفت و سخت است، ما مطمئنیم که بسیاری از کاربران به قاب آلکانترا گلکسی نوت ۸ تمایل پیدا خواهند کرد.

    قاب دو تکه نوت ۸
    اشکال جذاب و بانمک این کاورها نه تنها گوشه‌های Galaxy Note8 را محافظت می‌کند، بلکه بسیار خوش دست است.

    کاور نوت 8 دو تکه
    کاور نوت ۸ دو تکه

    پدهای مکشی این تکه‌ها را خیلی آسان به گوشی متصل و جدا می‌سازند.

    کاور نوت 8

    قاب محافظ اسپیگن Spigen Liquid Crystal Blossom Case For Samsung Galaxy Note 8
    کاور محافظ طرح دار شفاف اسپیگن مدل Liquid Crystal Blossom گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ، محافظی با ساختار شفاف و بدون که ضمن پنهان نکردن زیبایی های گوشی در خود به قاب پشتی آن جلوه زیبا و خاص می بخشد.

    قاب محافظ اسپیگن 
    قاب محافظ اسپیگن

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.