قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » گرافیک » لذت عکاسی با برنامه اسنپ چت SnapChat
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اسنپ چت SnapChat
اسنپ چت SnapChat

لذت عکاسی با برنامه اسنپ چت SnapChat

  • Snapchat – اسنپ چت یکی از جالب ترین، محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای اشتراک گذاری عکس از استودیوی برنامه سازی Snap Inc برای اندروید می باشد

    که دارای قابلیت بسیار جالبی است و همین قابلیت های جالب اش باعث شده با استقبالی عالی ربرو شود [البته باید به این موضوع ینز توجه داشت که اسنپ چت از قدیمی ترین برنامه های اشتراک گذاری است]! آیا برای شما پیش آمده عکستان را برای یکی بفرستید ولی بعد پشیمان شوید؟!

    با این اپلیکیشن می توانید از خود عکس بگیرید و درصورت تمایل متنی را به آن اضافه کنید، سپس مدت زمانی را تنظیم کنید ( مثلا بین یک تا ده ثانیه) و سپس عکس خود را بفرستید، در این صورت گیرنده به محض اینکه آن را دریافت کرد بعد از اتمام زمان تعیین شده، عکس از حافظه هر دو گوشی پاک می شود! البته شاید این مورد برایتان جالب نباشد چرا که در حال حاضر این قابلیت در همه مسنجرها از جمله تلگرام موجود است اما این قابلیت ها ابتدا بر روی این برنامه وجود داشت و مسنجرهای دیگر از ان الگو برداری کردند!

    اپلیکیشن Snapchat – اسنپ چت توانست در مدت کوتاهی افراد زیادی را جذب خود کند و به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های اشتراک گذاری عکس شناخته شود که هم اکنون نسخه اندرویدی ان پیش روی شماست!

    اپلیکیشن Snapchat تا به امروز بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۱ از ۵٫۰ را کسب کند که ما این برنامه جالب را برای دانلود عرضه کرده ایم! برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه ی جالب اشتراک گذاری عکس Snapchat از ایلیار به صورت رایگان با ما همراه شوید !

    برنامه اسنپ چت SnapChat
    برنامه اسنپ چت SnapChat

    ویژگی های Snapchat

    – ارسال تصویر و ویدئو به لیستی از دریافت کنندگان خاص

    – اضافه کردن متون یا نقاشی به فیلم و تصویر ارسالی

    – ارسال زمان دار فایل برای گیرندگان و حذف فایل از سرور پس از زمان تعریف شده کاربر

    – نمایش فایل های ارسالی شما تنها برای ۱ تا ۱۰ ثانیه برای افزایش حریم خصوصی

    – پشتیبانی از زبان های انگلیسی، عربی، نروژی، دانمارکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، چینی ساده، اسپانیایی، سوئدی

    – استفاده از استیکر و شکلک های جالب

    – امکان ارسال عکس و ویدیو با بالاترین کیفیت

    – امکان مشخص کردن محدوده زمانی برای مشاهده مطالب

    – امکان چت ویدیویی به صورت زنده

    آموزش کار با اسنپ چت

    از آنجا که  برنامه اسنپ چت Snapchat در کشور ما بنا به دلایل خاصی، فیلتر شده است، برای استفاده از این برنامه نیاز است که از ابزار تغییر دهنده آی پی بهره ببرید.

    البته اگر فقط خواهان استفاده از فیلترهای تصویری این برنامه می باشید، می توانید بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی نیز به استفاده از آن بپردازید. اما اگر خواهان استفاده از تمامی ویژگی های این برنامه هستید، تنها راه ممکن این است که از ابزار مخصوص به این کار استفاده نمایید.

    پس از اینکه از لینک های ارائه شده در انتهای مطلب، اقدام به دانلود اسنپ چت نمودید، اپلیکیشن را اجرا نموده و گزینه Signup را انتخاب نمایید وطبق دستورات زیر پیش بروید.

    1. در مرحله اول از شما درخواست یک آدرس ایمیل معتبر می شود که برای راه اندازی اکانت اسنپ چت خود، به آن نیاز دارید.
    2. پس از وارد کردن ایمیل، یک رمز عبور ۸ رقمی متشکل از حروف و اعداد به دلخواه خود انتخاب کرده و در محل مربوطه وارد نمایید.
    3. در مرحله بهد نیز از شما تاریخ تولد درخواست می شود که باید بالاتر از ۱۳ سال وارد شود. در غیر اینصورت اجازه ورود به برنامه را نخواهید داشت.
    4. در آخرین مرحله شما باید شماره موبایل خود را به صورت بین المللی و به صورت …۹۸۹۱۵+ وارد نمایید و پس از دریافت کد فعال سازی، آن را در مکان خود وارد نمایید.

    با انجام همین چند مرحله ساده، شما می توانید به اکانت خود وارد شده و از قابلیت های بسیار زیاد این برنامه، نهایت استفاده و لذت را ببرید. حال می توانید به راحتی به محیط برنامه وارد شده از امکانات این برنامه بهره مند شوید. البته باید به یاد داشته باشید که تنها تا زمانی می توانید از امکانات اسنپ چت استفاده نمایید که از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید و در صورتی که اقدام به خاموش کردن تغییر دهنده آی پی خود نمایید، خود به خود، دسترسی شما به امکانات برنامه اسنپ چت قطع خواهد شد. اما پس از دانلود اسنپ چت و ثبت نام در آن نیز می توان از قابلیت فیلتر گذاری روی تصاویر این برنامه استفاده نمایید و نیازی به ابزار یاد شده نخواهد بود.

    دانلود اسنپ چت برای آندروید

    علاقه مندان به دانلود اسنپ چت می توانند از طریق لینک های زیر اقدام به دانلود اسنپ چت برای سیستم عامل اندروید و ios نمایند. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. همچنین اسنپ چت توانسته امتیاز خوب ۴٫۱ را از کاربران خود دریافت کند که نشان از ویژگی های مثبت این برنامه می دهد. اسنپ چت یک برنامه پرطرفدار می باشد که دارای روزانه بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر فعال می باشد.

    دانلود اسنپ چت 

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.