قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » شلوار مجلسی دمپا
فروشگاه اینترنتی ایلیار
شلوار مجلسی دمپا
شلوار مجلسی دمپا

شلوار مجلسی دمپا

  • شلوار مجلسی دمپا

    شلوارهای تنگ از پرطرفدارترین طرح ها هستند که به راحتی می شود

    آنها را با سایر لباسها ست کنید اما شلوار هایی که گشاد هستند

    کمی پیچیده ترند و آنها را نمی توان با هر چیزی ست کرد و برای شیک تر شدن استایل این شلوارها باید دقت بیشتری کرد.

    شلوار دمپا ترند سال ۲۰۲۱ است که از دهه هفتاد مد می باشد و طرفداران زیادی دارد و بهتر است هر خانمی در کمد لباس خود یک شلوار دمپا داشته باشد. شلوار دمپا یکی از اقسام مدل‌ های شلوار است که از کمر تا زانو تنگ و از زانو تا مچ پا گشاد است، تا با ایجاد تعادل در ظاهر اندام، شما را کشیده‌ تر نشان دهد. جنس این شلوارها از کتان، جین، پارچه‌ و ابریشم می باشد که با هرکدام از این جنس شلوارها می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی را تجربه کنید. این مدل شلوار تقریبا به همه از جمله افراد چاق، لاغر، کوتاه، بلند و با هر فرم اندامی که باشید می آید و هیچ وقت از مد خارج نمی‌ شود. همچنین در موقعیت ها و فصل های مختلف کاربرد دارد که با انواع بلوز زنانه، تاپ کوتاه زنانه، تیشرت زنانه، مانتو و کت زنانه‌ ست می‌شود بنابراین شما می ‌توانید هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی خود از این شلوارها استفاده کنید پس اگر راحتی و جذابیت را در کنار هم می ‌خواهید این شلوار انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌ شود در نتیجه به شما توصیه می‌ کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اصول ست شلوار دمپا آشنا کنیم.

    شلوار مجلسی دمپا شیک
    شلوار مجلسی دمپا شیک

    ولنتاین چه روزی هست؟

    اغلب خانم ها علاقه دارند تا در مجالس دوستانه و دور همی های کوچک به جای استفاده از لباس مجلسی از بلوز و مدل شلوار مجلسی زنانه استفاده کنند،

    ما انواع جدید شلوار های مجلسی را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم .

     

    شلوار مجلسی دمپا
    شلوار مجلسی دمپا

    در بخش مدل لباس از سایت تفریحی ایلیار قصد داریم شما را با جدیدترین مدل شلوار مجلسی زنانه آشنا کنیم

    انتخاب شلوار دمپا مناسب

    •  خانم های قد بلند باید از پاچه‌ های شلوار گشاد تر استفاده کنند اما خانم‌ های قد کوتاه نمی‌ توانند از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا استفاده کنند که البته استفاده از این شلوارها برای بانوان قد کوتاه به طور کلی توصیه نمی ‌شود.
    •  بلندی شلوار دمپا باید به اندازه‌ ای باشد که به زمین نرسد، پس اگر قد کوتاه یا پاهای کوتاهی دارید شلوار فاق بلند دمپا انتخاب کرده و با این شلوارها کفش پاشنه بلند بپوشید.
    •  هم خانم های چاق و هم خانم های  لاغر به راحتی می‌ توانند از شلوار دمپا استفاده کنند و ظریف تر و خوش اندام تر به نظر برسند. جالب است بدانید که پارچه های شلوار دمپا باید محکم و مقاوم باشند و شل و نازک نباشد.
    •   اگر در انتخاب رنگ شلوار دمپا راحت نیستید و می خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید آن را از بین رنگ های خنثی از جمله مشکی، خاکستری، کرم، سفید، شتری، زیتونی یا سورمه ای انتخاب کنید مخصوصا رنگ سورمه ای و مشکی که به شما ظاهر حرفه ای می دهد را بیشتر توصیه می کنیم. اما اگر برای انتخاب رنگ بی پروا هستید از رنگ های روشن و شاد که فقط برای فصل تابستان وجود دارد استفاده کنید.
    •  شلوار گشاد مخصوصا با پارچه های نخی یا لنین انتخاب مناسبی برای فصل بهار و تابستان که هوا گرم می شود هستند.
    • پوشیدن شلوار دمپا گشاد خوب است اما به شرطی که بدانید آن را با چه کفشی ست کنید تا خوش استایل تر شوید پس اگر اهل پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد هستید در این بخش با ما همراه باشید

    بهترین روش شستن شلوار

    شلوار مجلسی دمپا جدید
    شلوار مجلسی دمپا جدید

    تا ضمن تماشای این مدل های جدید و شیک بتوانید مطابق با سلیقه خود از این شلوار های زنانه زیبا الگو برداری کنید.

    اصول ست کردن با شلوار دمپا

    برای پوشیدن مانتو با شلوار دمپا دقت کنید که بلندی مانتو روی زانو یا بالای زانو باشد تا مدل شلوار بتواند نمای خود را نشان دهد. توصیه ما به شما این است که مانتویی که با شلوار دمپا گشاد می‌ پوشید باید فیت بدنتان باشد یعنی تنگ یا گشاد نباشد، بنابراین این شلوار ها را میتوان هم با مانتوی آزاد و جلو باز همراه با یک تیشرت فانتزی و هم با مانتو های جلو بسته کوتاه راحت پوشید یا حتی میتوان با مانتو عبایی همراه با یک بلوز یا شومیز ست کرد.  با توجه به این نکته مهم از آنجایی که این شلوار ها گشاد هستند نباید با مانتو تنگ پوشیده شود.

     

     

     

     

     

     

    مدل شلوار مجلسی دمپا
    مدل شلوار

    برای همسرم چی بخرم؟

    شلوار های مجلسی در انواع مختلف ساده و کار شده موجود هستند

    که در دوخت آن ها از پارچه های مختلفی چون: کتان، حریر، لی و… استفاده شده است.

    مدل شلوار مجلسی دمپا

     

    از کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    لوار مجلسی کار شده

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.