قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » روش های خوشبو کردن کمد لباس
فروشگاه اینترنتی ایلیار
خوشبو کردن کمد لباس
خوشبو کردن کمد لباس

روش های خوشبو کردن کمد لباس

  • روش های خوشبو کردن کمد لباس
    سلام  دوستان گلم امروز یه پست خانه داری براتون گذاشتم. بهترین کار واسه خوشبو کردن کمد لباسا چیه ؟ چیزای تمیز بذاریم توش. جوراب نذاریم :).من یه صابون گذاشتم تو کشوی لباسیم خیلی خوبه بود تمیزی میده چیزام. در ادامه با مجله آموزشی ایلیار همراه باشید

    شاید شما هم با این مشکل مواجه شدید که کمد لباس ها بعد از مدتی بوی ماندگی می گیرد، برای آنکه کمد لباستان همیشه خوشبو بماند به توصیه ما عمل کنید.

    خوشبو کردن لباس

    برای اینکه کمد لباستان خوشبو باشد، هرگز لباس های کثیف و عرق کرده را به مدت طولانی در کمد آویزان نکنید.در ضمن می توانید شیشه های عطر خالی را در لابلای لباس هایتان بگذارید.

    عطر و بوی خوب نکته ی مهمی در ظاهر شما می باشد و بوی خوبی که از لباس تان به مشام طرف مقابل می رسد به تصویری که از شما در ذهن او باقی می ماند، کمک خواهد کرد. بوی خوب لباس تان مخاطب را به وجد می آورد و یک زبان ارتباطی است و نباید اهمیت آن را دست کم گرفت.

    اما برای این که لباس هایمان بوی خوبی دهد همیشه باید از عطر و ادکلن و اسپری استفاده کنیم ؟ بوی خوبی که از باز کردن کمد لباس به مشام مان می رسد، همیشه بوی ادکلن و اسپری نیست. پس چطور می توان همیشه لباس های خوشبو پوشید ؟

    استفاده از گیاهان معطر مانند میخک، زنجبیل و دارچین درون کیسه‌ای نازک است.

    برای خوشبو شدن اتاق کیسه گیاهان معطر را پشت پرده قرار دهید

    ترفندهای طبیعی و خانگی برای خوشبو کردن کمد رختخواب و لباس

    بوی مطبوع و ملایم همیشه حس خوبی به شما خواهد داد همانطور که بوی نامطبوع می تواند تاثیر منفی داشته باشد به خصوص اگر این بو از لباس ها و لوازم داخل کمد منتشر شود .

    زمانی که برای برداشتن لباس به سراغ کشو و یا کمد دیواری می روید با استشمام بوی بد نگران خواهید شد که مبادا لباسی کثیف در میان لوازم تان باشد برای همین شاید مجبور به شستشوی غیرضروری آنها شوید ؛ در این مواقع بهتر است از ترفندهای خانه داری که مخصوص رفع بوی بد کمد است استفاده کنید و خوشبوکننده های طبیعی را داخل این بخش از اتاق تان قرار دهید.

    رفع بوی بد کمد با دانه های برنج 

    قراردادن برنج داخل کابینت یکی از حیله های قدیمی است که مدت هاست برای جذب رطوبت استفاده می شود ، از رشد کپک و بوی نامطبوع داخل کابینت جلوگیری می کند.
    نحوه ی استفاده :
    مقداری برنج را داخل کیسه ای بریزید وگوشه کابینت آویزان کنید ، هم چنین می توانید برنج را داخل بشقاب بریزد وداخل کابینت قراردهید

    قرار دادن یک قالب صابون نو در کمد لباس

    صابون های عطری بوی خیلی خوبی دارند و خیلی خوشایند است که لباسهایتان چنین بویی را بدهد.

    برای این که لباس هایتان بوی خوب و مطبوع صابون را بگیرد باید یک قالب صابون را بدون این که از بسته بندی خارج کنید در کمد لباس تان قرار دهید.

    البته چند خراش به بسته بندی وارد کنید تا بوی خوب آن خارج شود. بعد از مدتی خواهید دید که لباس هایتان بوی خوب صابون را می دهد.

    این روشم خوبه که صابون بزار تو یه کیسه پارچه ای اویزون کمد کن. مخصوصا صابون عطردار

    View this post on Instagram

    ❤ . سلام🙋‍♀️ زنگ #خانه_داری😀 دوستان گلم امروز یه پست #خانه_داری براتون گذاشتم. بهترین کار واسه #خوشبو کردن #کمد لباسا چیه ؟  من یه #صابون گذاشتم تو کشوی لباسیم خیلی خوبه بود تمیزی میده چیزام.😀 شاید شما هم با این مشکل مواجه شدید که #کمد _لباس ها بعد از مدتی بوی ماندگی می گیرد، برای آنکه #کمد لباستان همیشه #خوشبو بماند به توصیه ما عمل کنید. ❤ قرار دادن یک قالب صابون نو در کمد لباس❤ #صابون های عطری بوی خیلی خوبی دارند و خیلی خوشایند است که لباسهایتان چنین بویی را بدهد. برای این که #لباس هایتان #بوی_خوب و مطبوع #صابون را بگیرد باید یک قالب #صابون را بدون این که از بسته بندی خارج کنید در #کمد_لباس تان قرار دهید. البته چند خراش به بسته بندی وارد کنید تا #بوی_خوب آن خارج شود. بعد از مدتی خواهید دید که لباس هایتان بوی خوب صابون را می دهد. این روشم خوبه که #صابون بزارید تو یه کیسه پارچه ای اویزون کمد کن. مخصوصا صابون #عطردار شما از چه روشی برای #خوشبو کردن کمد تون استفاده می کنید ؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. @iliyarblog #خانه_داری #خوشبو_کردن #عطر #ادکلن #کمد_لباس #صابون

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    از اسانس های خوشبو استفاده کنید

    یکی از مواردی که می تواند لباس هایتان را خوشبو کند، استفاده از اسانس های خوشبو می باشد. بوی مورد علاقه تان را پیدا کنید و ۱۰-۱۵ قطره از این اسانس را در شیشه بریزید و در گوشه ای از کمد لباس تان قرار دهید. اسانس خوشبو همانند صابون بوی خوبی به لباس هایتان می دهد.

    گیاهان طبیعی ، معطر و خوشبو را خشک کنید

    یک شیوه قدیمی برای خوشبو کردن کمد لباس ها، استفاده از گیاهان معطر مانند میخک، زنجبیل و دارچین درون کیسه ای نازک است. از این روش برای خوشبو شدن اتاق نیز می توانید استفاده کنید. کافی است کیسه گیاهان معطر را پشت پرده قرار دهید.

    گیاهان طبیعی و خوش بو را خشک کنید و در یک شیشه بریزید و در گوشه ای از کمدتان قرار دهید. این روش نسبت به روش های قبلی آسان تر و کم هزینه تر است و فقط لازم است گیاه خوشبوی مورد علاقه تان را پیدا و خشک کنید.

    خوشبو کردن کمد لباس
    خوشبو کردن کمد لباس

    خوشبو کردن کمد با اسفنج عطر

    برلی اینکه لباس ها و کمدتون همیشه خوشبو باشند. یه اسفنج ظرفشویی رو آغشته به عطر مورد علاقتون کنید و روی دیوار کمد بچسبونید. اسفنج به دلیل قدرت جذب بالا، ماه ها بوی عطر و نگه میداره

    بخور دارچین

    بخور دارچین نیز برای خوشبو کردن فضای خانه بسیار مناسب است. بهترین راه برای استفاده از بوی مطبوع این بخور آن است که چوب دارچین را در ۲ لیوان آب بجوشانید و اجازه دهید بوی آن در خانه پخش شود.

    عود

    استفاده از عود های خوشبوی صندل، یاسمن، چوب و دیگر رایحه های طبیعی نیز برای از بین بردن بوی غذا یا خوشبو کردن فضای خانه بسیار مناسب است.

    خوشبو کردن کمد لباس
    خوشبو کردن کمد لباس

    شما از چه روشی برای خوشبو کردن کمد تون استفاده می کنید ؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. روش های خوشبو کردن کمد لباس

    View this post on Instagram

    ♥️ سلام🙋‍♀️ دوستان گلم امروز یه پست #خانه_داری براتون گذاشتم. بهترین کار واسه #خوشبو کردن #کمد لباسا چیه ؟ چیزای تمیز بذاریم توش. #جوراب نذاریم 😀.من یه #صابون گذاشتم تو کشوی لباسیم خیلی خوبه بود تمیزی میده چیزام. اما برای این که لباس هایمان بوی خوبی دهد همیشه باید از #عطر و #ادکلن و #اسپری استفاده کنیم ؟ بوی خوبی که از باز کردن #کمد_لباس به مشام مان می رسد، همیشه بوی #ادکلن و اسپری نیست. پس چطور می توان همیشه #لباس های خوشبو پوشید ؟ زمانی که برای برداشتن لباس به سراغ کشو و یا #کمد_دیواری می روید با استشمام بوی بد نگران خواهید شد که مبادا لباسی کثیف در میان لوازم تان باشد برای همین شاید مجبور به شستشوی غیرضروری آنها شوید ؛ در این مواقع بهتر است از ترفندهای #خانه_داری که مخصوص رفع بوی بد کمد است استفاده کنید و #خوشبوکننده های طبیعی را داخل این بخش از اتاق تان قرار دهید. خوشبو کردن #کمد با #اسفنج عطر برلی اینکه لباس ها و کمدتون همیشه خوشبو باشند. یه #اسفنج ظرفشویی رو آغشته به عطر مورد علاقتون کنید و روی دیوار کمد بچسبونید. #اسفنج به دلیل قدرت جذب بالا، ماه ها بوی عطر و نگه میداره شما از چه روشی برای خوشبو کردن #کمد تون استفاده می کنید ؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. @iliyarblog #عطر #ادکلن #خوشبوکردن #ایلیار

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.