قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » جذابیت و زیبایی ابروها با ریمل ابرو
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ریمل ابرو
ریمل ابرو

جذابیت و زیبایی ابروها با ریمل ابرو

  • نشان دادن حالت طبیعی ابرو، برای آن دسته از خانم‌هایی که به هر علتی ابروهایشان ریخته و یا توخالی شده است ابزارهای مختلفی تولید شده است؛ ریمل ابرو یک نوع از این ابزارها است. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    تاثیر ابروان بر زیبایی چشم‌های یک خانم را نمی‌توان نادیده گرفت. مرتبی، خوش‌حالتی، پرپشتی و رنگ ابرو بر زیبایی ابرو و چشم‌های یک خانم تاثیرگذار است.

    خانم‌ها حواسشان هست که ابروهایشان همیشه مرتب و خوش‌حالت باشد تا زیبایی نگاهشان بیشتر شود. برای همین خانم‌ها حساسیت خاصی به مدل ابروهای خود دارند. و به دنبال همین حساسیت پا به هر سالن آرایشی نمی‌گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی‌سپارند. چرا که اگر ابروها توسط یک آرایشگر ناشی اصلاح شوند مدل ابروها خراب می‌شود و مدت‌ها زمان می‌خواهد تا مدل ابروها درست شود.

    پس در گام اول همواره اصلاح ابروهایتان را به آرایشگر ماهر بسپارید. در گام بعدی برای زیبایی بیشتر، ابروها را رنگ کنید و با “مداد ابرو” به آن مدل دهید.

    اما ابروهای کم‌پشت و کم‌حجم را نمی‌توان با “رنگ کردن ابرو”، مداد ابرو و یا “سایه ابرو” پرحجم نشان داد. چراکه پرپشتی موهای ابرو یکی از معیارهای اصلی زیبایی ابرو است. برای این منظور استفاده از “ریمل ابرو” راه‌حل خوبی است.

    ریمل ابرو محصولی که چند سالی به بازار آمده و خیلی زود خانم‌ها به استفاده از ریمل ابرو علاقه‌مند شدند. تا قبل تولید این محصول ابرو از سوی “شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌ آرایشی” عنوان ریمل فقط برای محصول ریمل مژه به‌کار برده می‌شد.

    ریمل ابرو نیز دقیقا کارایی مشابه با ریمل مژه را دارد. ابروها را خوش‌حالت، خوش‌رنگ و پرحجم نشان می‌دهد.

    این محصول در رنگ‌های متنوعی وجود دارد و می‌تواند جایگزین رنگ ابروی موقتی نیز باشد.

    البته کیفیت محصولات آرایشی را هیچ‌گاه نباید فراموش کرد. محصول آرایشی با کیفیت همواره نتیجه بهتری نیز بر زیبایی صورت دارد.

    اگه عاشق داشتن ابروهای ضخیم هستین، ریمل ابرو میتونه براتون عالی باشه. این محصول آرایشی نه تنها ابروهای نامنظم شما رو مرتب میکنه، بلکه باعث میشه جذاب تر از همیشه به نظر بیاین.

    کاربرد ریمل ابرو
    کاربرد ریمل ابرو

    نکات استفاده از ریمل ابرو

    ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون مواد تشکیل‌دهنده‌ای که دارد، هم به ابروها رنگ می‌دهد و هم عمل فیکساتور را برای ابرو انجام می‌دهد. به همین همیشه در مرحله آخر میکاپ استفاده می‌شود. تا هر رنگ و گردی که از سایر مواد آرایشی که روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.

    نکته‌ی مهم در استفاده از ریمل ابرو این است که استفاده ۲ مرتبه از آن حتی بافاصله زمانی کم بر روی یک ابرو اشتباه است. چراکه مواد ریمل ابرو به‌محض زدن به ابرو خشک می‌شود. و با چندین مرتبه ریمل زدن به موهای ابرو رنگ و مواد ریمل تکه‌تکه می‌شود و ابروها را نامنظم و به‌هم‌ریخته می‌کند. در این صورت مجبورید آن را کاملا پاک‌کنید و مجدد ابروها را ریمل بزنید. پس برای جلوگیری از چنین حالتی به‌اندازه مجاز از ریمل ابرو استفاده کنید.

    خانم‌ها همواره نگران پاک کردن مواد ریمل از روی مژه‌های خود دارند و به هنگام خرید یکی از سوال هایی از فروشنده می‌پرسند نحوه شستشوی ریمل است. اما نگران نباشید، ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به‌راحتی با استفاده از شیرپاک کن آرایشی پاک می‌شود.

    انواع ریمل ابرو

    ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای ۲ نوع است.

    • نوع ساده یا Clear برای خانم‌هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
    • نوع رنگی یا tinted برای خانم‌هایی که ابروهای کم‌پشتی و کم‌حجمی دارند.

    چرا باید از ریمل ابرو استفاده کنیم؟

    استفاده از این محصول باعث می‌شود ابروهای شما در طول روز ثابت و منظم باشند و آرایش صورت شما را بهتر جلوه می‌دهند. مخصوصا اگر موهای ابرو کمی حالت دار یا نامنظم باشند و یا بخواهید رنگ آن‌ها را به طور موقت عوض کنید. ریمل یا ژل ابرو در دو نوع بدون رنگ و رنگی عرضه شده است، انواع بدون رنگ آن برای افرادی مناسب است که ابروهایشان به طور طبیعی پرپشت است و شکل ابروهایشان به خوبی تعریف شده است، این محصولات از مواد طبیعی مانند آلوئه‌ورا تشکیل شده‌اند و به راحتی و با استفاده محصولات پاکسازی کننده پوست پاک می‌شوند. ریمل ابروهای رنگدار اغلب ضد آب بوده و باید از پاک کننده‌های آرایشی برای پاک کردنشان استفاده کنید، این محصولات برای کسانی مناسب هستند که جنس ابروهایشان نازک و کم پشت است یا اینکه به دلایل پزشکی بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌اند.

    کاربرد ریمل ابرو
    کاربرد ریمل ابرو

    آماده سازی ابرو برای استفاده از ریمل ابرو

    • قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی، صورت شما باید تمیز، مرطوب و خشک باشد. اگر قصد انجام آرایش کامل و استفاده از فاندیشن یا کانسیلر روی صورت تان را دارید،

      اول صورتتون رو شسته و خوب خشک کنین. بعد روند آرایش کردنتون رو مثل همیشه انجام داده و ریمل ابرو رو به طور مستقیم روی ابروتون بزنین (با یه حرکت رو به بالا) فضاهای خالی رو پر کنین، اما یادتون باشه که بیش از حد ریمل نزنین چون مطمئنا دلتون نمیخواد غیرطبیعی به نظر بیاین.

    شکل دادن به ابرو و استفاده از ریمل ابرو را باید در آخرین مرحله انجام دهید.

    شکل دادن به ابرو با استفاده از ریمل ابرو

    • برای شروع ابتدا نقطه ابتدایی، تاج ابرو و نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنید سپس به وسیله مداد یا سایه ابرو نقاط خالی ابرو را پر کنید و با توجه به خط طبیعی ابرو، شکل آن را تعریف کنید. می‌توانید با استفاده از موچین، وکس یا بند، موهای کوچک و اضافی اطراف ابرو را تمیز کنید.

    ریمل ابرو
    ریمل ابرو

    استفاده از ریمل ابرو

    نحوه استفاده از ریمل ابرو مشابه ریمل مژه است. برس آن را از ظرف خارج کرده و به آرامی روی ابروها بکشید، از قسمت‌های داخلی و گوشه ابروها شروع کنید و سپس به سمت قسمت‌های خارجی بروید. به یاد داشته باشید که باید برس ریمل را در جهت رویش طبیعی موهای ابرو بکشید. در قسمت‌های انتهایی ابرو کمی برس را تکان دهید تا تارهای کوچک مو نیز رنگ بگیرند. کل ابروها را با همین روش چند بار ریمل بزنید تا در طول روز ابروهایی پر و زیبا داشه باشید. در استفاده از ریمل ابرو زیاده روی نکنید و تاج آن را بیش از حد تیز نکنید زیرا ممکن است ظاهر ابروهایتان کمی غیر طبیعی به نظر برسد

    اگر ابروهایتان به شدت نازک هستند و می‌خواهید آن‌ها را پر نشان بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ریمل ابرو را در خلاف جهت رویش مو و از قسمت انتهایی به سمت داخل، روی ابروها بزنید و سپس بعد از گذشت چند دقیقه همین کار را در جهت رویش مو تکرار کنید.

    مراقب ریمل های تقلبی در بازار باشین و از جای مطمئنی خرید کنید

    حتما بعد از خواندن و استفاده از ریمل ابرو نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.